One more week to go

Är jätte jätte jätte trött! Så detta får bli en snabbt och smärtfritt inlägg..
Igår Söndag: gjorde inte så mkt på dagen, utan jag pluggade sönder mig själv med igelkottar, spindlar, skorpioner, insekter och hundar, men det gick fint, va ensam hemma en stund så då passade jag på att ha högläsning, lär mig bäst så you know.. ;) Framå eftermiddagen begav jag mig till Friskis och Svettis för ett medelpass, härligt att få röra lite på sig efter en dags stillasittande med pluggpapprena upptryckta i nyllet.. :P min stackars små lår fick jobba järnet, så idag känns det som om mina ben är gjorda av spaghetti vill jag lova! Men det är iofs bra, tecken på att jag har muskler iaf! :D Klockan 18.00 var papi och jag bjudna på middag hos Anna och hennes söta lilla familj (bror min va lekfarbror på Lekiz så han kunde dessvärre inte hänka), det bjöds på lax, med potäter, smarrig sås och en sallad med avocado i, wiie glad blev man! :) Till efterätt var det frukt i ugn med vit choklad och glass, en sann favorit sen göteborgsbesöket måste jag säga! :) MKT GOTT, mumsa mumsa! :) Hade skoj åt alla samtalsämnen och Anna och jag fick till och med henne lilla bror att skratta så han nästan höll på att trilla av stolen, haha, mmm mkt skoj hade vi! Sen kunde jag och Anna inte låta bli att vara lite busiga genom att stanna ute i hallen när de vuxna satt ute i köket och pratade en massa hemlisar..tihii..lite chockande sanningar fick man höra.. :P sen innan hemgång vart det lite TV-tittandes på Parlamentet och Wallander..We wanna thank tha Flodby family for a wonderful dinnah! :D <3

Idag då..skola, SÅ trött men jag klarade mig igenom dagen med nöd och näppe.. :) Två prov hade man också, övriga djur och hundar, men jag hoppas verkligen att det gick bra..kändes rättså primus.. :) Hemma har jag bara vart trött och grinig har det känts som, BARA suttit vid datorn och pluggat sen jag kom hem, fått spänningar i hela ryggen och nacken OCH huvudvärk.. :( nää fybubblan nu är jag rättså trött på den här skiten, men det ä bara ETT prov kvar nu, sen JULLOV! Snälle GE MIG! :)

Nu ska jag..äsch behöver jag ens säga det btw? (plugga)..
Haha och jusste! Emil e en jude! :D det visste jag inte.. ;)

Pussiluss ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Jag lider med dig älskling! ett prov kvar det är imorgon sen får jag lov också:D haha Saknar dig fast vi träffades i fredags:S:D men men vill träffa dig snart:D ! MÅSTE! Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2008-12-16 @ 16:51:12
Postat av: Anabanana :D

Vi e sanna kämpar vi! :D Aww saknar dig med! JA det måste vi!! inte sugen på lite core och sushi på torsdag då? haha.. ;) Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2008-12-16 @ 19:00:55
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Hahha jo kanske :P jag tänkte fira att jag inte har några prov kvar det kan ju du också göra så varför inte:D men vi hörs innan då? Vi måste ju prova familjesushin:P hahah:D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2008-12-16 @ 20:49:19
Postat av: Anabanana :D

JA klart vi ska fira!! :D Yihuu för att alla prov snart är över! :D lyckan är nästan obeskrivlig! haha, ja vi kan höras innan! Och klart vi ska pröva familjesushin, då blir det fest gumman! ;P Pusshej ÄLSKAR dej! <3<3

2008-12-16 @ 22:13:33
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0