Räddningen

Trots den misslyckade dagen så kom en liten vändning..var nämligen över till my little homie Emma för att ha den lite traditionella "Bonde söker fru" kvällen at her place! :D som alltd öppnade hon i morgonrock, tofflor och med en handduk invirad runt håret, haha same thing everytime, det är två klassiska grejer: 1. Emma har alltid duschat precis när jag knackar på dörren och 2. Det regna ALLTID när jag går till henne..haha.. :P knasigt.. ;) Iaf vi kollade på Bonde söker fru, den spännande finalen! Iiiihhh!! Vi båda satt med tårar i ögonen och sa: "Naaaaaaaaaaaaaaaaw" när Hanna valde den gudomligt söta Elias, haha snacka om blödiga vi e! ;P men de två är såå söta tillsammans, man blev ju avis! :P sen till kvällens stora besvikelse, Peters val av partner, Wille liksom!? Njaaa vi föredrog The other guy Petaaah, han med de fina ögonen och han som vi ska "turn into straight" haha en schteek är han ju vettja! ;D Imorgon bestämde vi att vi kör samma tid och kanal, för då ska ju alla paren på some löööve weekends.. ;) det får man ju inte missa!

Sen hade vi skoj som vanligt och skrattade åt en rad av sjuka påhitt, som att vi ska ha en tank på ryggen nästa Rhodos 09 fylld med dauiqiris, som går runt som en kretslopp..och jaa...hujedamej..sjuka är vi! Sen även lite gangbang, "Det är din tur idag va?" Jisses jag ska inte gå in på mer detaljer om våra sinnessjuka skämt, men ruuligt hade vi, sen att vi aldrig kan stå stilla när vi skrattar är ju en sak i sig, lite svängiga höftrörelser och niggah moves.. :P Herlig kväll med "my brotha from anotha motha" ok nu ska jag sluta låtsas vara ett ghetto child här.. ;)

Hemgång, lite nashi päron och orientalisk te med smak av kanel och lite skratta till filmen "Bridget Jones", love it! Och papi har vart jultomten idag och satt upp en ny flashig lampa i mitt tak, danke schöön! :D

Nu blir det lite sussa av! Pussiluss ♥


En bild från Emmas, min och Annas lilla tripp till Kungsan för att heja fram Sverige i matchen mot Espana, härlig tider! :) Förutom gubben som försökte stöta på mig genom att dela paraply med mig, mojsigt? njaa.. ;) haha men jag saknar verkligen sommaren, blev bra trots allt, Rhodos, Skåne, Winnerbäck på Zinken, Göteborg, jaa you named it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0