Sån tur man kan ha!

Jaaaaaaaaa!! Jag fick MVG på religionsprovet, what!? Buddha really likes me! :D NU ska jag bara gå och skratta läraren Emma i ansiktet, mahaa! Snacka om att detta räddade hela min dag som annars har vart rikigt otursdrabbad.. :S

1. Försov mig imorse, men jag hann dock med rätt buss! ;)
2. Fick veta att mikrobiologi provet som jag trodde vi hade på Fredag är tills imorrn, jippie på det liksom (not).. :S
3. Alla som bad om avocado till lunchen fick det, UTOM jag, haha man tackar! ;) aja tröståt en härhemma istället.

Och sen nummer 4 som måste vart det värsta av allt..jag slutade klockan 14 men när kom jag hem då? Jomen runt klockan 16.30 sådär..härligt.. :P HELA röda linjen var nämligen ur funktion då det hade startat en brand vid Mariatorget, att de där pundarna som bor där aldrig kan sköta sig, Emma dina områden det där, med bajenpundare, säg åt dem! ;) Iaf, så det blidde till att åka "Sthlm Runt" med ersättningsbuss i en timme sådär, först till slussen, för byte med Mörby centrum, men det tog typ en halvtimme innan en Mörby buss kom, men Ropsten bussar kunde de dock skjuta iväg som raketer, jisses var bergis ett tiotal av dem, och alla tanter med hatt och gubbar med skägg blidde ju alldeles till siug av ilska: Nu har det BARA vart Ropstens bussar, när i HELSIKE kommer Mörby bussarna om jag få fråga!?" även jag stötte på en grinig trafikledare som jag skulle fråga:

Jag: Vart ska man gå om man ska åka till Mörby?
Han: Men jag har ju sagt det SÅ många gånger, DITÅT! (pekar åt vänster)

Jäkla gubbe, det kan ju inte vara lätt för mig att veta..resan gick endå ganska bra, muntrades upp av en 80-årig tant som skojade på friskt om att hon åtminstonde skulle hinna hem till sin 81-årsdag och en svart man som hela tiden upprepade följande mening: Välkomna till verkligenheten! haha.. ;)

Så jag kom alltså hem klockan halv fem och då var det genast till å sätta igång med pluggandet, SÅ stressande, ibland undrar jag hur lärarna tänker när de lägger alla prov på samma vecka, aja, ska väl få ihop det någorlunda bra hoppas jag.. :) nej nu ska jag nog kila över till Emma, vi ska ha "Bonde söker fru-kväll" at her place ya know.. :D och papi gjorde en mumsig korvgratäng till middag, åt lite väl mkt maybe, tihii och min katt Melvin, jisses vilket matvrak satt och försökte haffa åt sig en och annan korv under hela middagen, numera är han en kräsen skitkatt som bara kraffsar över sina "hårdisar" som om det vore skit, buusigt.. :P


Haha charmknutten.

Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

hihi det gjorde du :P



Grattis till buddha! ;D

2008-12-10 @ 22:11:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0