Tha day before christmas

Jaha så var det bara 1 ynka dag kvar till julafton då! :) Herrejisses vad tiden går snabbt, skrämmande.. :) Idag har jag inte gjort särskilt mkt, försökt tagit det lungt..skrivit klart ett skolarbete och skickat in, SNACKA om att det var en stor lättnad som välde över mig när jag väl fått iväg mailet med arbetet i, finally klart! :D sen så har jag gått en promenad i stormen, blåser som sjutton nu verkligen, int det minst skönt, ni som känner mig vet ju att blåsten är min allra värsta fiende, inget kan göra mig så arg som blåsten, fyfabian på den! Annars har jag mest gått runt och andats in doften av barr, love it, och läst lite skvallerblaskor som grannen skickat över..

Också vart en snabbis till Teeeby för att köpa en julklapp till en busunge! ;) var kaos i Täby centrum, man kunde knappt ta sig framåt, köerna var milslånga och överallt sprang det stressade människor med ett dussin av kassar i händerna.. :P jobbigt, själv slipper man sånt iår, mojsigt! :) Nu är jag äntligen hemma igen, dött i hela huset, vet inte vart bror min tagit vägen, haha men man får hoppas att han dyker upp inom en snar framtid iaf.. :P nu ska jag slå in en liten klapp, verkar som om min katt Maja vill vara med och slå in också, få se hur det går, hon kommer bärgis bita sönder presentsnöret, men men.. ;)


Undrar vem detta paket kan vara till? ;)

Tjofräs i stugorna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0