Tuffa tider

Heeeeej! :D Måndag skoldag, suck, inte alls motiverad var man tat stiga upp ur sängen på morgonen, men tur att man då har en pappa som börjar jobba tidigt som rycker upp en och gör så man står på benen och INTE somnar om, som annars brukar vara lite av en "tradition" på måndags mornarna, illa I know.. :S iaf, träffade massa gullungar på sällskapsdjur som var första lektionen, vi hade skoj och skrattade åt Jennys ragg med bockskägg som han hade gjort inbakad fläta med osv. tokiga ungar vi e! :D sen jobbade vi ju på med instuderingsfrågor om illrar, men lilla Sandra H sov, haha lite kul dock att hon typ en kvart innan lektionen va slut vaknade och gjorde typ ALLA frågor som vi hade suttit och gjort på 2 timmar? det är vad jag kallar effektivt! :P

Sen hade vi jobbiga lektioner och huller ombuller orkar inte lägga ned tid på å berätta om'ett.. :P hemgång vart det klockan 14.30 iaf.. :D körde ett medelpass på Friskis, gick väl sådär, men ja ja jag MÅSTE verkligen vila ett par dagar nu känner jag, det kommer ta döden på mig annars.. :O sällis med bror hem på bussen, han hade vart i stan med sina klasskompisar och schteekt.. :)

Och nu till kvällens MISS! :O MIDDAGEN!!! Gaaaaahhh sitter nu här med magont OCH brännande mun och läppar, NEVER det receptet igen, hemskt hemskt hemskt, det stod ju föfan att man skulle ha i 1 dl currypasta men WHAT!? allså det vart oätligt, aldrig känt på maken till starkare mat, så vi förvarnade pappa som nu beställer ham pizza till sig själv, haha, aja nån gång ¨måste man väl få misslyckas.. :P

Nu ska jag pyyyyysa! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Hahah ;D jag kan när jag vill vettu ;)

<3

2008-12-08 @ 19:14:40
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0