Uppesittarkväll

Ikväll är det som vanligt den traditionella uppesittarkvällen, but heey jag har det varje kväll så det spelar ingen roll för min del, haha ;D Precis hjälpt papi med den sista julmaten som vi ska förbereda, måste säga att vi är bra proffsiga faktiskt, värda varsin medalj.. :D Köttbullar, paj, janssons, grönkål, lammfiolrullar jaao you named it! :D mums ska det bli imorrn! :) Sen fick jag mess från min lilla Emmsing, hon ha det kanoners i fjällen, lite avis är man för att hon kommer få en vit jul..hehe.. ;) men jag får låtsas helt enkelt, inte svårare än så..sen så ska vi fixa en tid hos SPA:et, åhh längtar dels för jag då för träffa min underbara vän men också för att det kommer bli SÅ himla skönt att bara få koppla av medans andra tar hand om en...jusste nu blev jag påmind om att jag lovat Emil en ryggmassage också, haha.. :P skoj! :) men stackaren det lär bli dyrt för honom, jag är ju inte direkt billig massör om man säger så, mohaha.. :P

OCH till dagens ära fick man sushi till middag, pojkarna körde på varsin pizza istället ;) jag mååååste bli av med mitt beroende, haha..kommer sluta i katastrof annars..nej nu ska jag ner och svänga runt lite till Lugna Favoriter som stått och spelat hela dagen härhemma hos oss..mys! och nu glömde jag tacka Emmsing igen för hon påminde mig om att Danny var på TV, haha vet att jag beter mig som en äkta fjortis men jag ljuger om jag säger att han INTE är snygg, för jösses snacka om att ögonen får gotta sig av att kolla på den schteekarna.. ;)

Nej nu har jag spänningar i mina stackars axlar måste sluta skriva.. :P

Ha en trevlig uppesittarkväll och somna nu för helsike INTe i soffan! ;) Jagska ned och fylla upp skålar med en massa julmums! :D Skumtomtar, nötter, fikon, chokladpraliner! YAMMI!

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Det ska bli så mys att träffa dig med ! Jag saknar dig:(.. skönt att bli ompysslad också:D GODJUL!:D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2008-12-24 @ 08:09:07
Postat av: Anabanana :D

Åhh saknar dig med! Men hoppas du haft en UNDERBAR Jul! :) Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2008-12-24 @ 20:26:09
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Jag har haft en underbar jul:D Mysigt här uppe:D Älskar det<3! Hoppas du hade det bra!

Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2008-12-25 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0