Kan någon berätta för mig vilken dag det är idag?

Frääs på er alla! :) mådde inte alls bra i magen när jag vaknade imorse, kändes som om jag hade nötter enda uppe i halsen, inte trevligt, ändå lyckades jag trycka i mig lite välling som frulle, samtidigt som jag körde på en sann morgontradition, nämligen "My super sweet sixteen" haha har nog sätt alla avsnitt som går att se på den serien nu och även om jag blir lika irriterad varje gång på dessa bortskämda snorungar som får ALLT de pekar på och börjar storböla om de inte får den tårta de vill till sin fest så roas jag endå åt det på samma gång, för stackars människor hur hade de klarat sig ute i den "riktiga" världen, knappast bra iaf, haha..

Klockan 10 begav sig jag och papi till Täby för att köpa lite skidkläder till mig och vi som var säkra på att alla affärer öppnade 10 hade ju totallt fel, där stod vi häpna och läste på butiksskyltarna "Söndag 11-17" Jahopp, så vi vart tvugna att gå runt som två töntar och dreggla utanför varje butik ;P kollade även på några barn som lekte i en typ "inhägnad" och nu får jag det hela att låta som värsta barnfängelset, hehe men not.. :P men sen öppnade allting och folk i huvudsakligen kastade sig in i butikerna.. ;P började med att titta runt inne på Åhlens, totally love that store, de har ju ALLT! :D sen blidde det några butiker till, även Indiska där jag fick lite inspiration till mitt nya rum som jag ska byta med pappsen, ska nämligen satsa på indiskt tema, myyys! :) fast pappas och mina ideér gick lite överstyr när vi började snacka om att jag skulle går runt med en bjällerklocka, tända rökelser, ha på mig en klänning lång som den längsta nattlinnet, byta religion till hinduismen och ha 20 heliga kor utanför fönstret.. :P kanske lite väl mkt begärt maybe..


Och appropå Indien så är det ett av de länder som jag mest skulle vilja besöka, verkar vara ett vacker land med häftig kultur, wanna come with me? ;) hehe..btw en bild på en solnedgång i Goa :) fint.
 
Skidkläder till mig hittade vi snabbt, everest fick det bli, mkt schteekig kommer man å vara i backen, watch out! :D Sedan lunchade vi på Sawadee, pappa tog någon kycklingwook och jag körde på, hör och häpna suuushi! :D himmelskt himmelskt himmelskt! :D sen såg jag att de sökte personal där..men eftersom alla var asiater tror jag nog knappast att jag är välkommen, sen om det skulle handla om att göra sushi skulle nog stället gå i konkurs så det ansvaret har nog inte jag lust att lägga på mina axlar, haha..då får det va! ;)

Nu sitter jag här hemma igen, skönt, tänkte bege mig ut på en promenix, men dra mig baklänges va kallt det är ute right know! :O typ 8 minus, så jag skippar nog det tror jag, istället ska jag iväg till Friskis om två timmar och breaka loss till ett medelpass, kommer bärgis vara proppat med folk, men som sagt, skoj endå :)

Vet ni! :) Igår var det ju bara EN MÅNAD kvar tills jag och min bror inleder det sista året som tonåringar.. :) wiielaah och för att inte glömme en annan nedräkning så är det idag "bara" 175 dagar kvar till Rhodos 09, haha snabbt går det inte men.. ;) and rightiruu, imorgon ska jag och Emmsing koppla av på SPA i Solna city, ursäkta att jag svär nu men jäävlar va skönt det ska bli! :) min rygg är ju lite ur funktion nu så lite massage gör nog susen! :)

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Oh fan, glömde säga att jag hittade min dröm jacka som jag letat efter nu i flera månader på REAN och allt! :) ni kan gissa vilken lycklig flicka jag blev! ;) åh så mysig så mysig e den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0