Mjaaa..

Idag har jag inte känt mig på topp... en liten liten svacka nedåt, men det har funkat hyffsat endå..började dagen med att äta banan i soffan och stirra på MTV All Acess, där de visade pinnsmala kändisar, tragiskt var det, man blev riktigt illa till mods så jag stängde av och lyssnade på tystnaden istället.. :) sen har dagen gått, jag gjorde inte mycket alls innan lunch, bläddrade igenom lite tidningar, tog mig en uppfriskande promenad på en halvtimme och förfrös därmed min näsa.. ;P åt också nötter, vilket jag MÅSTE förbjuda mig att göra, mina mage mår inte alls bra, men det är svårt.. nötter has become my drug you know.. ;) iaf efter lunchen tog jag mitt pick och pack och släpade iväg mig själv tll Friskis med papi som skulle gymma lite, väl där träffade man även på bror, Hille och Kalle, schteekigt.. trodde först att inga skulle gå på mitt gympa pass, men sedan från ingenstans rasade det in folk..jisses.. :O trångt vart det, iaf passet var en riktig glädjeförhöjare (som alltid) och det var skönt att få sjunga med och le till låtarna, och det ska "de" försöka ta ifrån mig, nej nej den glädjen får INGEN ta ifrån mig, sådeså!

Snälla papi tog sedan mina grejer och jag rusade iväg till roslagsbanan för att titta runt lite i Täby centrum, nu har mellandagsrean dragit igång, så det var packat med folk, bara tur att jag inte blev nermejad.. men jag hittade inget så jag åkte hemåt igen..ingen buss gick som vanligt, så det fick bli en 35 minuters promenix hemåt i kylan, but I survived! :D hemma var det varmt och gött, åt lite julrester med papi och brur, gott, men jag addade till lite avocado och bönor också, yammi the julbord goes exotic! :D Nu ska jag ner och se det sista av "Fanny och Alexander", den bästa filmen som finns enligt mig! Tro det eller ej.. ;)

Sen så bangade jag idag på krogen.. :( I'm sorry bro and Hilleman, men jag har ingen glädje att shaka loss och träffa massa människor just today..är ledsen på mig själv..jaja, I hope you will have a great time iaf! :D sen så har jag börjat den STORA nedräkningen idag, nämligen hur många dagar det är kvar till Rhodos 09 med "Janne" och "Flodan", är ju "bara" 177 dagar kvar nu, haha, sen bryter partajet loss, and Rhodos will be on fire! ;D tihii!



Hej så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

jo, vi hoppas på det :P

2008-12-26 @ 22:47:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0