Lite trasig lite knasig

Idag missade jag sista dagen i skolan innan jullovet...kändes sorgligt att inte få krama om sina söta klassisar en sista gång och önska dem "God Jul!", hörde att dem hade haft det mys med julbord och lekar..åhh önskar att jag kunde vart med! :) Jag var istället i allt regn och mörker uppe tidigt endå för att åka till Danderyds sjukhus för att gå på en speciell utredning, orkar inte säga vad det handlar om, men ni kanske får reda på det sen..iaf så gick det ok, fick ganska mycket ångest dock..sen blev det inte bättre av att de förklarade för mig att jag kanske skulle behöva tillbringa mina skoldagar där, mellan 8-16 alltså! :O ååhh jag VILL INTE det! men jag får se hur jag gör, kanske struntar i det..har en hel del att fundera på angående detta beslut känner jag..bra men skitjobbigt på samma gång..sen fick jag ta blodprov, blodtryck, mäta mig + väga mig..usch va jag inte gillar blodprov, höll på att svimma, hehe och läkaren ba: "Men lilla gumman ta det lungt, andas.." jisses va hyperkänslig jag är mot blod.. :P sen visade det sig att jag var hela 172 cm lång! :D skolsyrran sa ju 171.. men denna extra lilla cm låter so much better I think! :D

Var klar klockan 12.00 efter det jobbigaste momentet, men det gick väl hyffsat..känner mig bara så liten och utsatt, hehe...men efteråt var det en lättnad att det var över iaf, nästa möte bli den 12 Januari igen..så får vi se vad som händer och fötter.. :) Hemma har jag bara tagit det lungt, vart så himla trött så jag somnade i sängen till "Top Model" haha, tur att Emmsing messade och väckte mig.. :D blir nog en lugn hemmakväll, känner att jag behöver det, till Svensson svensson! :D wiie! Nu ska jag kila iväg på en kort promis.. :)

Sen vill jag ha SNÖ! :D det är ju ingen som helst julstämning och endå är det julafton om mindre än en vecka, hallå liksom? :S Jaja det enda sättet man känner av julen lite på är alla söta julkort vi har fått samt pappas inhandlande av julblommor, SÅ fina och gulligt att bror och jag fick varsin till våra rum! :D Mys mys..


Längtar tills granen är på plats, detta är våran från förra årets jul :) fin va?

Tjillevippen på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0