Lördaaaa

Klockan är nu 11.30 och lilla Annsingen ska snart ta sig ett lunch break, men lite snabbt om min morgon.

Upp klockan 8.00. Frukost, välling ya know och TV-tittande på bortskämda ungar i programmet "My super sweet 16". Springa fram och tillbaka, en katt ut, en katt mat, en katt in. Ombyte. Gå till bussen. Vänta. Prata med en gubbe som var sur på att bussen var 1 minut försenad. Hoppelihopp på bussen. Träning på Friskis. PROPPAT med folk. Lyckades knäa en å annan. Men det gick primus. Promenad hem. Regn. Så NU är jag hemma! Ska kolla på Andra Avenyn. Intressant!

Pusshej!  

And there is something about me and the bananas...I don't know...some kind of looove! :D Wiiie!

Emma jag är så avundsjuk på dig som får shaka runt bland tha frutas at night, haha ;)


Min dröm, javisst, haha.. ;) eller rättare sagt: "Emma at work!" mohaha.. ;)

Kommentarer
Postat av: Rose

Anna sluta röra dej så mkt om du äter så dåligt :( börjar bli orolig för dej! <3

2008-12-07 @ 01:43:41
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: emma

hahahaha, ja d e exakt sådär ja ser ut på jobbet :D

bananaz in tha head :D

2008-12-07 @ 16:06:02
Postat av: Anabanana :D

Hahaha gissade på det ja broo! ;D Emma goes bananaaaz!

2008-12-07 @ 20:17:58
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0