23.55

Fem minuter innan tolv, skyynda skyyndaaa!
Sitter här och ska snart försöka sova lite, har lättat lite på mitt hjärta idag tack vare mina underbara vänner.. :) De betyder mycket för mig, som min familj också förstås, det värdefullaste man har i livet.. :)

Ikväll gjorde vi en jättegod pastasallad, vi är stolta härhemma.. :)

Nyss sett på Oscars galan med pappsing, haha det är verkligen SÅ typiskt Amerikansk som det bara kan bli..klyschiga skämt, ansträngda skratt/skratt på beställning (if ya know what I mean), smörig musik, över flashigt med luxury, you get it...men det var ganska kul endå, fast man kände typ inte igen en enda film eller skådelspelare som fick pris, lite strange...så jag blev överlycklig när Tom Hankiee gjorde entre på den stora scenen, både jag och pappa blev helt: Åhh han är så himla bra, kommer du ihåg han i den där filmen om...och den...och den..
Mmm han är lysande, lite småsöt sådär...när han var ung... ;)

image265
En favorit film med Tom Hanks: Forrest Gump

Äsch sitter här och babblar goja, jag ska gå och lägga mig, min rygg och nacke värker av någon konstig anledning och mina ögon med för den delen, no idea vad jag har gjort...men allt känns lite ur funktion liksom..

Godnatt♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0