Bara 3 dagar kvar.. :O

Bläää...USCH va mätt jag blev på lite gröt! Sån känsla brukar jag aldrig få, men just nu känns det som jag sitter med gröt enda upp i halsen, mätt var ordet! :D ...men gott också of course..!

Vaknade alldeles för sent idag (11.00), känner mig som en riktig sjusovare, men man måste ju passa på när det är lov, för sen börjar det eviga slitet igen, fast det känns som om det kommer vara "glidar-schema" fram till påsklovet...för jag menar vissa dagar har vi världens sovmornar medans vi andra dagar slutar sjukt tidigt, så det känns nice, jag klagar inte.. :) Kanske för en gångs skull hinner med LITE fritid!? *tummen upp*..

image274
Jag längtar tills man får syn på dessa små gula blommor..

Hade tänkt att ta mig en promenad till stallet idag, för jag menar TITTA UT!! Våren är verkligen här på allvar nu! Helt underbart... :) Sånt här väder har jag väntat på lääänge nu, så finally..
Och idag kommer bröderna bus hit också, vi ska ha lite trevlig middag, äta lite taco och snacka en massa om allt mellan himmel och jord, det blir la rooligt..! :)

Men nu ska jag gå ned och spotta ut mitt äckliga tuggummi som legat och ruttnat i munnen, sen är det dags att ta ett nytt! Tuggoman som jag är.. ;P

Pussiluss♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Neej absolut inte :-)
Ååå tack så mycket, vad glad jag blir :-)
Såg faktiskt mina första tussilago igår, helt sjukt att dom redan kommit..
Ha en bra fredag!

2008-02-29 @ 14:11:32
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0