Bara lite..ja jag vet inte...

Är själv hemma i detta tomma hus...lite jobbigt, man får hitta på egna saker att roa sig själv med.. ;S
Kommer inte kunna gå på Friskis idag heller, pappa avrådde mig från'ett, men det kanske är lika bra så man inte börjar med träningen för tätt inpå en sjukdom..
Får väl helt enkelt pumpa med egna situps här hemma då.. ;)

image264

Fick lite flashbacks vid lunchen idag, åt nämligen vanilj yoghurt med fruktmusli, en klassiker, men helt plötsligt kom jag att tänka på landet...Smakade liksom somrigt och landet ÄR sommar för mig...blev lite ledsen men det värmde endå inom mig. Jag saknar landet, så många underbara minnen därifrån.. <3 Landet i mitt hjärta..
Och min bror fick mig att skratta vid maten idag när han nämnde nått om en psyktant som kasta in saker genom våra fönster, han är för härlig min bror! Utan honom skulle bara min andra hälft finnas kvar så är det bara..

Nu kom papi hem! :D Ska gå ned och prata lite...

Pussar från Lilla Jag..♥ 


Kommentarer
Postat av: malin

nej men är du sjuk nu på lovet anna? :(
hoppas du blir bra snart :D

2008-02-26 @ 20:56:41
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Mmm så illa är det tyvärr..:( Aww TACK Malin! :D

2008-02-26 @ 21:31:18
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0