Before I go to sleep..

GodKväll!
Detta blir sista inlägget för ikväll...
Min data håller på att få ett sammanbrott känner jag just nu, den är segare än segast, damn it, hoppas verkligen inte att den hinner få en black out innan jag är färdig.. :O Håll tummarna gott folk! ;D

Min pappa är tydligen inte i sitt bästa "skick" ikväll heller, i en reklampaus till American idol sa jag till honom (för jag skulle fixa en sak): Pappa, kan inte du sätta på lite te vatten till mig, medan det är reklampaus?! inget svar...Men envis som man är försöker man som alltid igen: PAPPA!!??....Tyst....jaha igen då: PAPPA!!!?? ytterligare tystnad: HALLÅ PAPPA!!!?? min bror rycker in som räddning: Pappa! Anna ropar på dig..! Pappa finally get's it: Jaha, JA vad är det? Yes äntligen kontakt tänker jag och slänger ur mig: Kan inte du sätta på lite te vatten? svaret lyder: JAVISST! Skönt tänker jag, don't need to stress before programmet börjar igen..när jag är tillbaka nere i köket FINNS DET INGET TE VATTEN FÄRDIGT! :P Satte du aldrig på te vattnet? Pappa låter förvånad: OJ det glömde jag visst, förlåt..
En gnutta besviken men jaja..: Äsch det är lungt...
När jag väl fixat mitt försenade te har reklamen redan tagit slut för längesedan men pappa har redan glömt American idol och sitter och tittar på något sömnmedels program om militärer i Danmark, orkade inte bry mig, haha papi knasi.. ;) 

American idol var bra så länge det varade, med en massa roliga filurer som gjorde bort sig, haha aaaaa ochhan som rakade bort allt hår på bröstet och kom in klädd som Asterix och sjöng Don't cha, haha jag ljuger om jag säger att jag inte fick kvälvningar, för det fick jag! ;P 

Och imorgon behöver jag inte gå upp förens klockan 06.30, känner mig som en lycklig flicka! :D Det ska bli så skönt..man får väl passa på att njuta då'ra! :D Äntligen åka lite buss när det är ljust ute! :)

Onte more thing, Moa, den galna katten har lyckats kissa i min brors träningsväska, jag tycker det är kul! :D För min bror lär sig aldrig att ställa undan sin väska på ett tryckt förvar, är nog 12:e gången detta händer. Åhh jag blir så arg på Booboo (hennes smeknamn)..var det första han slängde ur sig, innan han började packa ur sin grejer.. :P Säger bara en sak: Skyll dig själv! :P

image196
Hit upp ska jag en vacker dag!

Godnatt på er alla..! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0