Bläää

Nää fy..vilken dålig start på sportlovet... :( Ligger här hemma med feber, hosta, yrsel och ett evigt rinnade snor i näsan..can It get any worse..? Inte hann man säga farväl till alla pysar i klassen heller och önska dem ett bra sportlov..men jag får väl passa på att göra det nu istället då..

HA ETT WONDERBART SPORTLOV ALLIHOPA! :D SOV OCH BUSA MYCKET!

Missade Emmas och min träningsdag igår också, jag som skulle gått på medelgympa och ki-box med henne..istället fick man kasta sig innanför dörren och hasa sig till sängen med ett vattenglas i högast hugg.. :P
Hatar att var sjuk, man känner sig SÅ himla äcklig, hundra lager med kläder på sig, man tar alvedon, febern går ned för ett ögonblick, vad händer då? Jo då börjar man svettas istället och luktar som en...jaa..jag kanske inte bör gå in mer på det, you get it.. ;)
Dessutom blir det bantningskur också, eftersom aptiten är på noll..ska man se det positivt eller negativt? :P

image256

Nee nu ska jag nog gå ned till soffan, lyssna lite på klassisk musik som min pappa satt på, not my favorite kind of music kanske men.. :P Eller kanske se på någon bra film,..?

Men ni får ha det så bra..

Puss på kinden ♥

En positiv sak dock: MVG på gårdagens prov..!

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig gumman!

2008-02-22 @ 18:32:22
Postat av: Emma

Grattis till provreslutatet:D
Pusshej Älskar dig

2008-02-22 @ 18:33:10
Postat av: Erika ! :D

Krya på dig , AnaBanana!

2008-02-22 @ 20:47:54
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Aww tack sötisar! :)

2008-02-23 @ 11:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0