Brejk yaa neck

Hejsan! :)
Idag var jag, Alex och Fredrk duktiga som bokade tid hos SYO:n, eftersom lilla jag ska söka stipendium till Sydafrika resan och vi ska fråga lite om APU:n, I'm SO excited! ;)
Sen har de två mobbat mig hela dagen lång eftersom jag inte kunnat stava/uttala en massa ord, ex. volontär som jag ständigt envisades om att det skulle vara "Voluntär", såklart ska Alex skrika ut mitt fel så alla hör vilka problem jag har: "Anna, du är som en invandrare som precis kommit till Sverige!" Haha tack det värmer verkligen! :P

Jättegod mat, nasigoreng, ni vet ris med en massa grönsaker och kyckling i, mums, gräddfilen till gjorde det ju inte sämre! :P Men de där brödstumparna i korgen var inte mkt att ha, haha lika små som en enkrona typ, ska man bli mätt på det? njaa, det får nog tänka om där i köket.. :P

Sista timmarna kollade vi bland annat på världens barnsligaste och sötaste film om el, där Skurt, ni vet den gröna snubben, var programledare..haha han har en VÄLDIGT gnällig röst men är ju gullig på samma sätt..
Jag och Alex satt och asgarva åt den andra "skurt" figuren Ebba, som såg helt lost och apatisk ut, dessutom sjöng de en hjärntvättar sång i slutat: "Spar el, spar el, spar el!!" avancerad text.. :P

image194

Efter skolan var det Friskis och ett medel pass som gällde, funderar på att uppgradera mig till intensiv snart, börjar bli "too easy for me".. :) Men det var skönt att röra lite på sig..! :D Dessutom mötte jag Åkersbergas berömda fjortisar Emma och Jennie vid station.. :) De är söta..men de saknade deras kännetecken idag: KLUBBORNA! :P

Min katt Moa (som numera har blitt en följetång här på bloggen) har inte förbättrad sig..hon skriker som aldrig förr, hon kommer väl dö snart om hon fortsätter ropa efter han katter på det här viset.. :P vilket öde..
Ikväll ska jag bara ta det lungt, SOVMORGON imorgon, yiiiihuuu, ÄNTLIGEN slipper man gå upp 5.00! 

Ha en trevlig kväl!
Puss..

Kommentarer
Postat av: emma

hahah! anna din nöt! :D
btw, måste åka till täby å köpa present till flodan ;)

2008-02-04 @ 21:34:01
Postat av: Anabanana :D

Mohaha nu har ni allt ett rykte små bitches! ;P Men ni är coola, digging your style yaa know! :D Right det måste vi, hmm vilken dag vi ska göra det på är frågan? Imorgon går ej, på onsdag ska jag shopping in town with mami, men på torsdag maybee? ;)

2008-02-04 @ 22:22:55
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0