Carnivaleeehhh...

image191

Godmorgon!
Såg nyss på nyhetsmorgon om Carnival Rio i Brasilien..
Jag vill också dit och dansa, alltid velat, ännu en av mina drömmar...har ni märkt att det är mycket jag vill göra? Men någon dag ska alla mina drömmar gå i uppfyllelse, det har jag bestämt..! ;)
I övrigt har jag knappt fått en blund i ögonen på hela natten, vaknade stup i kvarten av att min katt Moa jamade som en galen markatta, nu ligger hon på min fönsterbräda helt utslagen och bergis med stämbandsinflammation..knasiga katt..
Och jag som skulle gått upp först av alla imorse, men kom ned sist till köket där alla redan satt med mackor i munnarna, mamma ska som vanligt skämta till det: "Har du jobbat natt eller Anna?" hehe...nej....

Kanske drar in till stan idag och utnyttjar mitt presentkort på H&M, that will be fun!

Pussas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0