Come back and bring back my smile..

Nämen Hejsan! :)
Eftersom jag igår bestämde sent för att gå på Friskis på morgonen så blev det en sannolik chock-uppvakning för min del..Mamma och pappa var redan nere i köket och min bror...jaaa...han låg däckad i sängen efter sin galna festnatt at Täby.. :) eller jag ska inte prata om nått jag inte vet, kanske gick hur chill till som helst, men jag tvivlar på det hörrni.. ;P han lever iallafall, positivt!

Friskis gick prima, men ledaren var inte så väldans bra, konstiga rörelser till typ någon Afrikansk musik, men jag fick ju lite drömtankar om Sydafrika när jag hörde dessa låtar.. :) Efteråt fick jag stå ute och frysa i blåsten i väntan på mamma, kändes inte så kul att stå längst med vägen i centrum, svettig och äcklig med lodiskläder.. :P en lättna när mami finally came to get me.. :D

          image186
      

Kollat upp om en massa vaccinationer när man ska åka till Sydafrika, scchhjuuukt mycket.. :P (som sagt) och den där malari grejen verkar inte särskilt lockande, men hellre äta tabletter i 6 veckor än att dö av att en korkad mygga huggit en i armen..FÅR SE! :D Men jag vill, jag vill JAG VILL DIT! :D wiiiee..det här året kommer i sånna fall bli det bästa ever! ;D Resa till Rhodos med tjejerna, Winnerbäcks konsert och kanske då resa till Sydafrika..! Och så är man 18 år också! :D Snacka om HAPPY new year..!

Nu har jag precis ätit svampsoppa och lite macka med mamma och snart ska jag till stallet och pyssla med Loverboy :) mys..
(Åhh FAN, nu råkade jag gnugga mig i ögonen, glömde totalt bort att jag har mascara på mig!)
Jaja, men nu signar väl jag ut då som Mange säger.. ;)

Hörs!
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0