Down the line

Och nu till mina drömmar igen...
Inatt vad blev det för dröm då? Jo, jag satt på skolans golv och grinade med lego utspritt över hela golvet och försökte dessutom desperat att få upp mitt kombinationslås som jag glömt koden på...ingen lade märke till lilla stackars mig, utan alla i klassen spelade bowling i korridoren med pennor och ihoprullade pappersbollar.. ? Hur funkar ett bowlingsspel på detta vis? njaa inte fel med lite improvision inte.. ;) Men sen kom det någon snäll kille (aldrig sett honom before, men han hade lite afrocut med reggiestyle, cool actually) och hjälpte mig upp på benen, fast senare visade det sig att han var lite konstig med en massa äckliga gester.. :S haha halleluja..

image266
Visst jag vet, jag har använt mig av denna bild förut, men jag gilla'ren...

Härhemma fortsätter man hosta och harkla sig...inte kul... :( allt trist händer en på samma gång..
Har iaf klarat av att gå en promenad till Hilles house för att se till lilla Mimmi som jamade som en galning när man kom in i dörren.. :) Hon är sin mamma upp i dagen! Hoppas hon har förlåtit mig sen jag tappade henne två meter ner i sängen som kattunge, tjaa hon ramlade mjukt iaf.. :) Ska ta ett kort på henne sen så får ni se..
Sen började vi smida lite oseriösa pyromanplaner att elda upp Hilles lill-stuga och skriva något elakt på en förkolnad planka, men så elaka är vi inte som ni kanske kan ana.. ;)

Nu ska jag hitta på något annat min vänner..

Tjingeling♥

Kommentarer
Postat av: Erika !

Men gud vad illa :O Du borde anmäla den tandläkaren, eller bli hel crazy och sticka in massa bedövningsprutor i hennes ben :D

Hoppas du blir bättre snart! :)

2008-02-27 @ 21:45:06
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Bedövningssprutor in her leg sounds good to me! ;D Aww tack! :)

2008-02-27 @ 23:24:30
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0