För det är ingen vanlig dag..

Hej! ;D
Ikväll har Emma och jag vart till Anna som fyller 18 idag!! :D GRATTIS GRATTIS TILL DEN BÄSTA ANNA! (ok, jag är också bra..) Men usch på mig som glömde kameran så tyvärr blir det inga bilder... :S

Emma och jag kastade girlanger på henne när hon öppnad dörren (thank god att det inte var hennes bror peter som öppnade, hade inte vart roligt.. :P han skulle nog fått en traumatisk upplevelse.. )
Sen fick hon en "alla hjärtans dag ros" av oss... :) är ganska stolt för den uppfinningsrika ideen... :P
Innan vi blev bjudna på middag satt vi inne i Annas rum och snackade en massa skit, gud va jag gillar det där två tjejorna, det är wonderbara, roliga som få! :D Sen blev det smaskig middag som var lax, pasta, grönsaksmix med fetaost och parmesan ost som en liten extra toútch.. :) HUR gott som helst..men innan vi satte oss så sjöng vi sjävklart för 18-åringen.. :) Annas mamma blev rörd, gulligt..! :D Vi alla var lite oroliga för Emmas tycke om maten, eftersom varken grädde, lök eller broccoli duger för den damen, hehe but she liked it! :D
Allt var jättetrevligt verkligen, haha men när Annas mamma skulle börja berätta om sin praktik på skansen när hon fick rida på en åsna, satte Anna själv stopp för'ett, hehe: "Ok mamma, nu blev det pinsamt..!" ;)

Trots att man var proppmätt efteråt tryckte man i sig lite prinsess/snickerstårta, mums, men som ni vet så har man en extra mage för sötsaker, eller? :P Sen var det presentöppning, Anna fick en söt liten presentpåse av Emma och mig som innehåll: Ett sött halsband från indiska, en biocheck, Lars winnerbäck biljetten och självklart ett litet sött kort till det! :D

Efter den undebart trevliga kvällen med girlsen hade vi sällis till busshållsplatsen där Emma och jag sa Hej då till Anna som skulle på bandy.. :) De mobbade även mig för min tunna jacka, som vanligt alltså.. :P Emma och jag garvade åt lite old memories på vägen hem till mig där Emma skulle hämta en Frida tidning som jag fått två av..haha får nämligen gratis tidningar av grannen min.. :)
Längtar till när ALLA TRE är 18 år.. :D Emma only you left know.. ;)

Vill bara tillägga, innan jag slutar att det finns tre personer som lyser upp min vardag när den känns trist..
Emma, Anna och Emma, ni är de BÄSTASTE vänner jag har! Grymma alla tre! <3

266744-161
Ignorera mig, längst till höger.. :P

Nu mina vänner ska jag vara så himla tråkig och gå och lägga mig..

Natti Natti..♥

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Tusen TACK för alla fina presenter och för att ni ville komma, det var verkligen så trevligt

2008-02-14 @ 19:09:27
Postat av: Anabanana :D

Aww varsågod, det var du värd! :D

2008-02-14 @ 19:53:05
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: emma

haha, ni äger dudes :D

2008-02-18 @ 14:21:36
Postat av: Anabanana :D

Haha, you to homie brothaa..! ;D

2008-02-19 @ 07:06:21
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0