Fredag!

Ey! :D
Sitter här igen och tycker synd om mig själv, hehe nerå lungan med mig! ;D Bror är på tegelbruket och partajar, orka där liksom!? haha tönt..jag har precis kommit hem ifrån Emma där även knasarna Jennie och Hille va.. ;) vi var buusiga, mumsa gott, kollade på let's dance och betygsatte allas klänningar, skrattade och lite smågrejer.. ;) Sen blev man mobbad för sin mobil också för att man inte ville visa alla sina "hemligheter" på den..meehh dåra? :P haha roligast var ju i slutet när jag skulle gå hem, gick ut från huset efter Emmas och min traditionella "gangstah" hälsning sen runt hörnet hörde jag en massa ungdomar komma gåendes: "FAN nää jag vågar inte!" tänkte jag och småsprang tilbaka till Emmas dörr och plingade som en galning på plingan, Emma öppnade och jag tryckte mig in, sen började man som vanligt att asgarva åt sin töntiga reaktion.. :)

När jag kom hem satt mamma, pappa och Hilles föräldrar och snackade en massa skit med två tömda vinflaskor på bordet och en massa mums som oliver, frukter, kex, ost, ölkorv m.m., man kunde ju inte låta bli att hålla fingrarna borta, dessutom tvingade de på mig lite frukt som de inte ätit upp, freeesh! :D
Fick lite tips om Sydafrika också! :D Lejonprojektet here we comes!

image183

image184
Jag är helt såld..

Hoppas verkligen att det blir av att vi åker dit i trean och hjälper lejon, skulle vara som taget ur en dröm! :D Fast att man måste vaccinera sig mot 9 sjukdomar är en annan sak.. :S löser sig alltid!
Nu är jag SÅ trött och imorgon ska man upp tidigt och pumpa på Friskis, lycka till säger jag bara.. :P

Skoldagen då? vad ska man säga, tre ämnen: Sällskapsdjur om fiskar, matte där man mest sprang runt och letade efter personer som kunde hjälpa en mad APU:n och estetisk verksamhet där man målade sin vackra picasso skapelse.. :D

Men nu ska jag draa gott folk!
See yaa!

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0