Gömma mää

Ohh NO!
Nu hojtar de nerifrån köket: Anna det är fiiiiiika nu!!
Gaaash jag SKA motstå frestelsen, lalalala.... :P
Men alla vet att så kommer det inte att sluta, men bra början iaf.. *nickar instämmande på huvudet*
Vet inte vad jag gör kvar här egentligen? sitter bara och stirrar på den där eviga skärmen igen, finns en liten röst i mitt huvudet som skriker: SKAFFA DIG ETT LIV ANNA! men jag totalt ignorerar det, I have I life, så är det bara, även fast det kanske inte ser så mycket ut för er.. :)

Jag måste komma till skott med att skaffa jobb också, tänkte prova Täby centrum, tjaa det finns ju ett antal affärer att välja bland om man säger så, men...aaa...jag får fundera lite på det där...
Känner att klockan tickar iväg, jag är 18 år och har inget jobb? Neeää fy sånt här måste fixas...tänk känslan att tjäna sig lite egna cash att göra vad man vill med, måste vara nice..let's get the moneymaking started säger jag bara!.. :)

Äsch då nu börjar det klia på öronen OCH på halsen, kanske börjat utveckla en allergisk reaktion mot den här elektroniska manicken framför mig (datorn of course), bäst att sluta innan det går överstyr..! :D
Men NU min vänner blir det en kopp te och en bra film, Beck som sagt! :D

image272

Peace out♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0