Haha..

Sms om engelska nationella (muntliga delen som jag missade idag) :

Alex:
Nee så svårt var det inte :P you are gonna make it, and come out as a better person..! xD
Jag: Puuh då kan jag pusta ut.. :) Hehe thanks that you tror på mig! :P Haha sounds good, did you also turned into a better person?
Alex: Of qooournn!! xD
Jag: Haha qooooouuuurn for LAJF! xD "Give me, give me qoooouurn, give me qoouurn, give me give me qooouurn..!"
Alex: You have it in you! xD
Jag: Haha of course honey! xD

____________________________________________________________________________________________

Hehe ni kanske inte fattar, men det är ROLIGT! :P ni vet qourn, det vegetariska "köttet"... :P
Vet inte när vi börjar imorgon kanske bäst att kolla upp det innan det är to late.. :)

Men ni får sova så sött allihopa! :D
Nu ska jag prova lite kläder innan jag somnar ståendes.. :P

Natti Natti..

Och HJÄLP för Sandras läskiga sms, huuuh ryser av tanken, jag vill inte att flickan ska sitta vid min sängkant och gråta mitt i natten, eller bli strypt av henne.. :O men Sandra och jag har konstaterat att vi är två små fegisar, punkt slut.. :P
Åhh bara för det blev jag jättesugen på att ha en skräckfilms-kväll..Nån? :D Gaaaahh vad jag älskar att bli skrämd ibland! ;)

image208
Åhh den här filmen dödar mig varje gång..huuuh.. :S SEVEN DAYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0