Hjärtegull

Jag blir så sur för min jävla data bara strular och jag är trött! :(
Skrev ett jättebra inlägg men det försvann som vanligt..

Lite kort då, för jag orkar inte skriva om allt igen:

- Jobbig skoldag, ryggont, träningsvärk, skrivkramp
- Vårrullar, strumtade i elevrådets torra mackor..
- Omdöme till stipendium av Veronica, Alex avis: "Är du hennes favorit elev eller nått!?`" Yes I am! :P
- NV, grupparbete om biobränsle, min motivation BRINNER (not)
- Sh, jag och Fredrik kom som vanligt LÅNGt på vaårt reportage..hrmm..
- Studiebesök hos Ferdinands pappa reklambyrå, massa gott framdukat på bordet, godis, bullar, frukt och juice, jag var en liten outsider, kom bara åt en saftigt äpple, dög bra det med! :D
- Skrattade med vänner åt alla snobbiga damer med sina pudlar på östermalmstorg: Tyyygla dig Charlie, tyyyygla dig!!" haha och Alex och min påhittade "Ursula Af Ursulita", bravo!
- Roslagsbanan hem med Jenny, trevlig..
- Gick sedan och jämförde KRAV-varor och vanliga varor på ICA kvantum och Tempo, ICA stod som segrare, Tempo hade nada med KRAV, inte ens bananer, hallå? Vi får in det ibland..sorry men det räcker inte.. :P
- KORT buss hem, söt, på bussen fanns även "knarkaren" och den söta lilla "outsidern" som alltid sitter på udda platser.. ;) men ingen-får-nämnas-vid-namn..top secret..! ;)
- Hem och PANIK plugg inför provet i etologi imorgon, 
- Druckit te med mami och tittat på den sista kvarten av American idol..

Nu är jag trött, GODNATT!  

266744-224

266744-223

Typ lika trött som katten min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0