*host host*

Jag känner mig seg härinne på lektionen...
Går bra med artikeln för en gångs skull, men nu har jag ett prov kvar... :S Wish me LUCK! :)
Jag är hungrig också, min mage har vart ledsen hela morgonen och hungrat efter mat, tur man har att det blir pannkakor idag då! ;D Åhh va hungrig jag blev, blev inte bättre av att lilla Emma messade mig om vad vi skulleäta ikväll mellen träningarna: Vi kan köpa en pasta sallad på Kvantum..min mage exploderade! ;) hihi..

Jag hoppas jag kan vara med på medelpasset och ki-boxingen idag, känner mig nämligen lite smårisig.. :( Har börjar hosta lite smått, skulle dock inte vara så förvånande om jag blev sjuk, eftersom typ hela min familj ligger hemma, värsta sjukstugan..menj ag ska klara det här, VILL inte bli sjuk på sportlovet! :O

Men tjingeling pysar! 

Kommentarer
Postat av: Doktor Erika ! :D

Drick massa te, vila och du ska se att allt går bra ;)

2008-02-21 @ 19:03:16
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Aabanana :D

TACK doktor Erika, I will try that! :D

2008-02-22 @ 15:52:48
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0