If that's okey with you?

Hej igen sötungar!
Sitter här och har precis mumsat i mig en hejdundrans god middag: Hemmagjord tomatsoppa, nybakad bröd med salami, brieost och ruccola på och dessutom saffranspannkaka med sylt och grädde som efterrätt, GUD så gott, min mamma hon kan hon! :D Kände mig som en rikigt smällbulle efter middagen, thank god att man har varit på Friskis med Emma innan och kört ett medelpass på HÖG nivå, vi blev helt utmattade av alla hopp, skutt och styrkeövningar..Men på Söndag blir det andra bullar, då ska vi nämligen prova på ett INTENSIVPASS, de ni! :P Garanterat att jag kommer stupa.. :O but I will do my best! 

Nu kom min bror hem från Romme, verkar som om det gått bra trots hans taskiga skick innan avfärd.. ;)

Mer man har gjort idag när man vart hemma..JO följde med mamma till Arninge..Letade efter något fint till festen imorgon då en av mina kära fastrar fyller år.. :) Grattis grattis i förskott! :D Mamma hittade tyvärr ingenting men jag köpte mig en svart tunika och ett par blåa leggins, sen mina svarta pumps till den outfiten blir scchnyggt! :D Sen var vi in till ICA-kvantum för att handla lite mat, stod ungefär en halvtimme vid syltburkarna för att hitta osockrat sylt, vände och vred på ALLA burkar för att hitta någon liten etikett av något slag där det skulle stå: Utan tillsatt socker
Till slut som en räddare i nöden tittade den osockrade BOB-sylten fram från ingenstans..JA! :D
Och jag lyckades få mami att köpa ekologiska tomater OCH ägg, feel proud! :) Vi hängde även vid "provsmakningshörnan" och fick smaka på yoghurt med egenplockad musli, gott! Men kocken kallade mig för Johanna av någon anledning.. ;P

image206
                                               Tunikan jag köpte.. :)

Nu ska jag prata lite med bror och chilla lite innan det blir dags för sängen och drömmarna.. :)

Puss ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Gud vilken fin tunika:D...den var verkligen din stil gumman:D. Du kommer vara snyggast på festen imorgon:D.
Pusshej ÄLSKAR dig

2008-02-07 @ 21:22:22
Postat av: Anabanana :D

Tihi TACK söt! :D Det är bara säga till så kan du få låna den, det vet du! :D Snyggast vet jag inte, men snygg iaf! ;) Ha det BÄST! Pusshej älskar dej!

2008-02-07 @ 22:08:50
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Emma<3

hahha ja jo, tack:D Storlek ?:P
Du kommer vara snyggast..tro mig!!:D
Ha det bättre än bäst,söt!Pusshej ÄLSKAR dig

2008-02-08 @ 19:53:33
Postat av: Anabanana :D

Hmm storlek small, den vill passa dig som handen i handsken! :D Och snyggast?! Ja det var jag! haha, var ju typ bara en massa pojkar där och damer som var 40 + .. ;P Aww ha det bästaste du me! ;D Pusshej älskar dej! :D

2008-02-09 @ 09:23:52
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0