Jag bär på en mörk hemlighet...

men den får ni veta senare...
Har inte så mkt att skriva om...känns lite tomt i skallen.. :S
Vart hos vårat "barnbarn" idag, nämligen Hillgrens katt Mimmi (Majas barn) och gett henne lite mat och gosat, vi är nämligen kattvakt åt henne, för den lyxiga familjen är i Karibien och leker pirater, fyy vad jag också vill utomlands, få lite annat att tänka på, lätta upp tankarna.. :) tänk va lite sol, mjuk sand och turkosblått vatten kan göra..!
Mimmi är gosig, fast jag förut vart lite neggo till henne och kallat henne: "Surkärring" efter att hon av misstag blivit rädd och råkat riva till mig lite på armen..men det var typ 8 år sedan så..

image262

Sett TVÅ serier idag med pappsing och jag som ALDRIG följer serier, med undantag Prison Break och Scrubs då'ra..men de jag såg var: Andra Avenyn och Kungamordet..GOOD STUFF! Fast den där "Kungamordet" var lite otäck när svinet misshandlade sin fru.. :S

Nu sitter jag med lite te som värmer i magen, tack för den här dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Anna då ..:/ nu glömde du Anna Pihl :P hahha. Pusshej ÄLSKAR dig

2008-02-25 @ 22:24:41
Postat av: Anabanana :D

Ooooj det tänkte jag inte alls på.. :P var för uppslukad av de andra serierna helt enkelt.. hehe ;) PUSSHEJ ÄLSKAR DEJ

2008-02-26 @ 11:28:49
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Emma

hahha okej:P..sånt händer :D..Pusshej ÄLSKAR dig

2008-02-26 @ 13:07:55
Postat av: Erika

Oh,vad jag vill utomlands när jag ser den där bilden :D

2008-02-26 @ 13:39:05
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Aaa eller hur, vill också utomlands av den där nedrans bilden.. :P

2008-02-26 @ 13:51:26
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0