Kryddorna hamnade visst på golvet..

Hallå!
Ledsen people, idag så hinner jag typ inte blogga om dagen...
MÅSTE verkligen plugga järnet till provet imorgon, men det känns prima, pappa förhörde mig nyss och jag kunde ALLT! :D så jag ska inte klaga, men man måste ju plugga lite xtra för att vara på den säkra sidan, så kör jag på iaf!

Kom hem för en timme sedan efter en mysig men lite busigt stökig middag med klassen på en Thailändsk restaurang inne i stan, vi hade middag får våran kära mentor som snart ska bli mamma ledig.. :)
HELT MAKALÖST MYSIG RESTAURANG! ;D Jag blev kär..men jag berättar mer imorgon, nu ska jag plugga lite mer och dricka te.. mumsi mums!

Och jusste...min mage mår inte så vidare bra efter da hot food, snacka om att jag vråldrack slut på allt vatten... :S Kändes som om det brann inombords.. :P

Här kommer en liten fin låt med James Blunt - Carry you home



Den här låten väcker verkligen minnen från sommaren 2005 och Tunisien..
Anledningen är att jag för första gången hörde hans genombrottslåt: "You're beautiful" där, den spelades överallt på barer och cafeer...så man kan inte låta bli att tänka tillbaka på solen och värmen och alla smågalna araber, haha.. :P

image255
Åhh, vårat lilla poolområde i Tunisien.. :)

Vi hörs!
Puss och Kram Skumbanan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0