Lilla fågel blå

Att man alltid ska känna dåligt samvete...men det är väl något man få ta i vissa lägen...
VILKET VÄDER vi har fått till vårat lilla land, helt makalöst, igår kväll var det dock nästan storm, kändes som om hela taket skulle lyfta...tur att man har ett super professional house.. ;)
Ingen aptit som vanligt, tvingade i mig en mugg med halvljummet slemmig välling som inte alls var någon vidare succe efter att den fått stå och svalna när jag halvdäckat på sängen.. :S
Började blöda näsblod mitt i allt också..ovanligt för min del..

Andreas köttfärssås igår blev en succe, med creme fraiche, svamp och majs, han har ärvt mammas mästerliga kunskaper i matlagning.. <3
Nej...nu måste jag göra mig iordning för jag ska följa med pappa till centrum sen.. :) måste fixa lite saker..
Hoppas ni har det bra alla sötisar!
Sen drömde jag inatt att jag och ett par andra från klassen vart jagade av polisen i mumindalshuset, skumt..

      image260Pussiluss♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0