Mer bilder..

Här kommer lite fler bilder från igår kväll, fast det här var typ innan alla kom, när det bara var jag, Anna, Jennie och Emma in tha house..och självklart fanns det även fyrbenta krabater som ville ha lite uppmärksamhet i huset.. :P

266744-247
Melvin ville också vara med..
266744-241
Emma outside..
266744-245
Jennie och Anna
266744-243
Annorna.. xP knasar..
266744-244
Hihi buuus...

Nu ska jag ner och kolla på Melodifestivalen, min bror klagar på att han vill ha datan nu, bäst att låta honom få som han vill..min kära mami y papi är på middag hos grannen, försökte tvinga med mig men njaaa.. :P
För min del blir det dans och lite cashewnötter, mumma.. :D

Pussiluss...

Och enligt Hille är jag tydligen "Förbjuden frukt att prata med" haha han är lite rolig sometimes.. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0