Min katt är bara lite rund om magen..

Så sitter man man här med nymålade naglar och nyduschat hår, nice..
Min data har vart SÅ himla seg idag och jag har inte det bästa tålamodet så själv har man suttit och svorit högt åt dess seghet, medans bror suttit bredvid och garvat åt mina aggresioner: Meeehhh åhh va segt det ska gå!! JÄVLA data!!" 

Tittade faktiskt inte på melodifestivalen så noga, men jag gillade Sanna Nielsens låt, mkt fin, men brorsan bara suckade åt, vad han säger, "smörpaketet".. :P Sen tyckte vi de "röda-männen-från-Mars" var lite creepy och såg ut som flintskalliga insekter.. :P Försökte se på Dodgeboll sedan, men det hela slutade med att jag satt på golvet och rensade igenom min överfulla mobil samt med musik i öronen och händerna fulla med nötter.. :P

Provade mammas nya inköp idag av ett nytt värsta hälsosamma te, som hette bedtime.. :) Jag vet att vi är små te-freakar i min familj men det är kul å prova nytt.. :) *nickar*
Den var ingen höjdare och smakade mest gräs blandat med kanel eller nått även fast jag hade i ett ton honung.. :P
Men det blir nog bättre efter ett par gånger..

266744-248
Teet..

Och jusste jag har nu fixat en ny ridgrupp på lördagar, där en massa 40+ -are rider, men det ska nog funka bra! De är nog i behov av lite nytt fräscht blod.. :P haha..

Godnatt på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0