Nattbloggish..

Hej..
Sitter här helt död efter partaj hos min faster som fyller 50 idag, GRATTIS! :D
Var även andra söta släktingar där som, min andra faster, mina bröder och Cameron, två av mina kussar och självklart mami y papi.. :) Sen var det ett helt gäng med vuxna "alkisar" (don't takes this serious) haha som var vänner, herregud vilka härliga lirare, de dansade och hade sig som tokar...! :P själv var man ganska trött efter en hel skoldag.. :S

Berättar mer imorgon, tänkte bara kika in här litegranna, men nu ska jag sova, ÅHH va skönt det ska bli att krypa ned i sin varma goa säng.. :) Imorgon ska jag och Emma fara in en sväng till Täby och handla födelsedagspresent till Flodby.. :) Och I promise honey jag ska INTE försova mig och missa bussen som sist...haha.. :P

Godnatt sötisar ♥

Och jusste måste berätta den strålande nyheten att jag, Fredrik, Alex och Sandra har bokat platserna till lejonprojetet i Sydafrika i höst! :D Fan va skoj, min DRÖM SKA SLÅ IN! :D *glädjetårar* Fast allt hänger på om jag får stipenduim eller inte.. :O Hoppas hoppas...

image209

image210

image211

image212

image213

Bilder från Sydafrika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0