På det sjätte smäller det!

Min bror måste vara väldigt sjuk! :P För idag när jag gick ned till Tv:en där han satt så kollade han på viasat nature, han som AVSKYR natur program, så här brukar det låta när jag kolla på'ett: Men Anna byt kanal, seriöst man får ångest av att kolla på den här skiten..! Nu satt han som paralyserad till filmen som handlade om rockor och helt plötsligt frågade han mig om en massa grejer, snacka om att man hamnade i chocktillstånd.. :P Minuten efter satt han och skrattade till Nickelodeon, min bror är stördare än mig fiifan! :P

Han snackade in sömnen också: Vad är det som LÅTER!? Vad är det för starkt ljud som LÅTEER!? haha.. xD men nu har han börjat tillfriskna, istället har stackars mammsen åkt på sjukdomen.. :S Hmm...hur ska detta sluta...
När man är hemma som jag har varit idag måste man ju uttnyttja detta genom att plugga even more... :S Hann faktiskt klart med "Min Hälsoprofil" som ska vara inlämnat på Torsdag samt sammanfattning om fisk- och groddjur som vi har prov om på torsdag...

image252
Lite onödig fakta...Visste ni att denna lilla söta groda är Världens giftigaste groda? Och inte bara det, den har det starkaste giftet i HELA VÄRLDEN! Tänk er, det starkaste giftet som man NÅGONSIN hittat, kommer från en liten groda..Jag tycker det är rättså coolt..men lite scary också of course.. :P Den heter: Phyllobates terribilis..

Och imorgon ska jag vara en frisk piggelin för vi ska på middag med klassen klockan 17, det får man inte missa, att svulla med de söta pysarna! :)
Men nu hörrni har inte jag tid att sitta här och glo bort min dyrbara tid, jag ska plugga och kolla på "Jimpan" i hans klockrena film "Mina jag och Irene" om inte pappa och bror kapat The big TV, för att se på några töntar som sparkar boll...hoppas inte, för då är min kväll förstörd.. :P

Ha're gott!
PussåKram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0