Påfyllning TACK!

Ja, här kommer några bilder från igår..tyvärr var dessa endast de bilder vi tog..lite trist men.. :S
Det var trevligt med god mat, knasigt folk, hehe, TÅRTA! :P mums goda var de..längesedan jag åt sötsaker sist, snacka om att man frossa.. :O Men det var en lyckad kväll tycker jag, mkt skratt och flumm blev det för de vuxna och mina mamma dansade så mycket att hon hade sönder ett vinglas.. ;) sen sa hon hela tiden: "Anna kan inte du gå och fylla på mer vin till mig??" jag är en stygg dotter som lät hon göra det själv.. :P
På vägen hem höll jag på att frysa ihjäl, menj ag klarade mig med nöd och näppe genom de korta vistelserna i tåg och buss.. :) Mamma skrattade åt ett päron på en skylt, fattade inte poängen med det roliga, haha..

266744-221
Mina bröder Rob and Ante..
266744-220
Pappa och jag, glada som alltid..!
266744-219
Pappa och bror med sin söta blåa fluga..
266744-218
Kussen Adam och bror igen..

266744-217
50 åringen! ;) (vet inte vad som hände med de två sista bilderna, skit kamera!)
266744-216
Faster med sin fina klänning som hon så snällt fick ärva av mina andra faster.. xD

Nu ska jag kolla klart på filmen: Grabben vid graven bredvid..¨

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0