Psst look over here..

Snart ska jag gå och sova, är en trött flicka just nu.. ;) Låg på min katt Melvin och sov i soffan, blev ingen film, istället låg jag och lyssnade på pappas nostalgiska video inspelningar från något urgammalt "morgonprogram" där Roy och Roger var med och sjöng "Macken", sen vaknade jag till i min halvsovande dröm av att min bror sa: "ANNA SOVER DU!?"  ovanligt att han ska lägga sig i, men han är söt.. :P

Semlan var btw jättegod, försvann rätt snabbt efter min "hetsätning".. :) mumselimums..
Gracias papi för att du köpte semlan, är det Fettis dagen så är det! :D 
Nehee nu ska jag inte sitta här mer och tråka ut er fullständigt, nu ska man byta om till en skön pyjamas, krypa ned i sängen, läsa lite blaska, släcka lampan, grubbla ett tag, lyssna på musik och SOVA! :D sounds great I know..

Imorgon blir det en gnutta sovmorgon iaf, ska gå upp klockan 6, älska're! :) Och ÅHNEJ nationella i engelska väntar som en demon på mig imorgon, hoppas det gå vägen.. :S
Tänker avsluta med ett citat från busen Jim Carrey:

image203

"Det kanske inte finns något helvete. Helvetet kanske bara är de stunder vi tvingas lyssna på våra mor- och farföräldrar då de andas genom näsan då de äter smörgåsar."

Haha jag diggar den! :D
Men nu mina vänner ska jag inte vara någon mer "nattuggla" bäst att sluta blogga medsamma..

Sov sött..

...
och JA imorgon blir det shopping i stan! :D

Kommentarer
Postat av: malin

haha för mkt sovmorgon så du kom försent kanske ? ;)

2008-02-06 @ 20:27:05
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha Yeah I guess so.. ;)

2008-02-06 @ 21:02:21
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0