Rhodos 08

266744-275
Bild tagen i somras från mamma och pappas resa till Kefalonien..fin va?

Grekland!!
Nu börjar jag längta dit, kan ni tänka er, BARA 114 dagar (iofs ganska mkt) kvar innan man är uppe i luften på väg dit med sina crazy homies..Mmm härliga tider ska det bli därnere... 
Schteka i solen varje dag, bli brun, bada bland alla höga vågor (dock så har jag ganska så många bad memories från höga vågor på Rhodos, vad sägs om denna: Spolades upp på stranden och hamnade på ett par chockerande engelskmän som glodde på mig som låg utmärglad på stenstranden, aj aj aj..)
Sen ska vi äta gott, free drinks everytime at day också ;), vi ska dansa så hela Rhodos står stilla, sen förhoppningsvis blir det Grekisk afton uppe i bergen med någon "Big-mama" som skulle lära oss att dansa folkdans och bjuda på ÄKTA inhemsk grekisk mat! ;D Hoppas ekonomin håller till den utflykten..

Men gaaash vad vi ska ha skoj!
Kommer som sagt sluta med det som jag, Emma och Anna sa: Emma åker hem, jag och Anna blir kvar därnere som värsta gangstah chicks hallicks (ni vet tvärtemot, det är ju egentligen Emmas "roll", haha sorry girl) sen 10 år senare när Emma besöker Rhodos igen åker vi runt där på gatorna i värsta bilarna och jaaa..Emma får sin livs chock helt enkelt...Äsch bara en av våra knasiga spekulationer... :P haha..

Puss på er alla..♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha tänk när du simmar där i greklands pooler ;D

2008-02-29 @ 17:09:49
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se
Postat av: Ameli&Emelie

Så fin bild! :) vill ha sommar nu !:P

2008-02-29 @ 18:54:46
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: emma

hahah
aa d e ju min roll:D haha

fan va ja längtar tills vi e där uppe bland molnen :D:D:D

2008-03-01 @ 16:25:34
Postat av: Anabanana :D

Haha oja "din roll" är rätta ordet! :P Mmm kan knappt bärga mig anymore..! :D:D:D We will rock the island!

2008-03-01 @ 18:23:27
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0