Smile for me

Hej! :D
Nu har jag precis ätit världens godaste lunch: Gröt med banan och russin, svartbröd med salami och brieost och ruccola.. :) Jag vet att jag är tjatig när det kommer till den här maten, but I just love it! :D
Vart ute och gott en långpromenad med Emma, mysigt, gissa var den sammanlagda tiden gick på? 2 timmar!! Man gick bra långt i det härliga soliga snövädret.. :) Snart ska man ut och gå igen med päronen och ta mig upp till stallet.. :)
Emma och jag pratade på om allt möjligt, men mest om skolan och andra saker som hör livet till! :D Hennes söta hund var självklart också med! Emma guidade mig runt i Skärgårdsstad och jag har aldrig trott att det tar SÅ himla lång tid att gå dit, jag menar när man åker med bil känns det som om man åker nån meter så är man framme, men när man gick..shit asså... :P Efter den härliga promenixen med Emmsings sällskap gick jag tillbaka mot "kantarellen".. :) DET VAR EN EVIGHETSVÄG och just den stunden önskade jag att jag hade min mp3 att fördriva tiden med.. :P Blev inte bättre av att ha motvind hela vägen, frös om fötter och händer gjorde man också, hehe, kom på mig själv när jag plötsligt sjöng på Nordmans klassiska låt: "Det göööör ont men går endå, du kan aldrig vääända oooom!!"  haha passande, så heter låten "Vandraren" också.. :P
Till slut kom jag fram och såg ut som ett yrväder i håret, fint..

image240
Jag älskar när det är snö och solen skiner..! :D Kan det inte alltid vara så, orkar inte med all slask och regn.. :(

Nu ska jag nog ta mitt pick och pack och gå till min Loverboy..! :D
Och danspasset idag blir nog inte av, satsar stenhårt på intensiven imorgon istället..

Och nu måste jag bara vara taskig och tillägga att min bror är så jäkla bakis idag.. :P Toan och han 4 life idag alltså...nee men det är liiite synd om den pojken, men han får skylla sig själv...just nu sitter han med en vattenflaska i högsta hugg och kollar på skidskytte (tror jag).. ;) Han som ska spela match, halleluja hur ska det sluta.. ;)

Ha're bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0