Sol, vad är det?

Jag vill åka nu!

image193

Till Rhodos!

Det är en självklarhet att man drömmer sig bort såhär en trist skoldag i datasalen och när det utanför är kallt, mulet och blött väder.. :) Right know håller jag på att skriva om fiskar, vi ska göra ett eget akvarium..inte den roligaste uppgiften direkt men.. :S Slutar klockan 14.30 idag iaf, det är nice, något positivt! ;D

Imorse kom jag btw en halvtimme försent till lektionen, alltid samma "tur" det som hände var att tunnelbanan var försenad med 18 minuter!!! Det är REKORD! :O Stod där blan en massa irriterande människor som suckade och vände och vred på sig, själv stod man där helt bekymmerlös och lyssnade på Winnerbäcks: Solen i ögonen :) the troubles goes away.. :)

Dessutom fattar jag inte hur jag lyckas ha ont om tid på mornarna, jag menar jag går upp 5, alltså en och en halv timme INNAN bussen, endå får jag stressa som en tok för att prick in busstiden, jag är "too slow" helt enkelt, måste antagligen inse den faktan.. ;)
Och min katt Moa imorse, HERREGUD! hon är tokig, skriker som en panikslagen fiskmås och kastar sig på mattan för att fjäska..haha att hon inte kan fatta att det inte finns några "tillgängliga" hankatter i vårt område.. :P suck..

Men nu ska jag inte blogga mera, see yaa!

Peace and Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0