Sov mitt lilla videung

Klockan visar på 00.05..hmm egentligen bör jag vara i sängen vid det här laget, för imorgon ska jag upp klockan 07.00 för att pallra mig upp till stallet och rida..Min nya ridgrupp står på tur, är lite smånervös eftersom gruppen typ endast innehåller människor på 40+, men jag för hoppas på att de är snälla mot en liten 18:åring som mig.. :)

Precis kollat klart på "Den sista samurajen" med Tompa, ganska så bra film faktiskt, fast det är verkligen EN självklarhet att av ALLA japaner så ska det vara en Amerikansk "krigshjälte" som står som den enda överlevaren, WOW, man blir såååå impad... :P Nu låter jag som en riktig filmdödare, men det är bara fakta, men bra är den..och jag kan inte låta bli att bli liiite andlig när jag ser alla japanska små hus och deras livsstilssätt, coolt, jag vill åka till japan.. :)

image276
Trodde jag skulle komma på en bildtext, men tydligen inte.. :P

Vart ute och promenerat i dag med pappsen, skit jag som trodde att det skulle vara ganska varmt, så jag körde på med tunna leggings, men ack vad fel man kan ha! Mina lår höll på att förfrysa till två stela pinnar under promenadens gång, men jag klarade mig med nöd och näppe, härligt med en promenad var det iaf, fast hostig blev man.. :)

Kollat på Danny gånger två också, lite på Så ska det låta, där jag hör och häpna INTE missade när Danny sjöng sin berömda "Öppna din dörr", lika tårfylld varje gång, sen på TV4 var det självklart Let's dance, med craaazy 80-tal, jag digga're! :D Mat Tina med sin Tobbe var klart bäst, fast Tony är inte illa han heller.. ;) Missade vem som åkte ut, men det är väl bara att gå in på aftonbladet.se så ser man väl svaret på en gång.. :P

Nu måste jag bädda upp min säng och krypa ned, åhh va skönt det lät, gör nog det medsamma! :D

Godnatt på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0