Stay in the shade

Ska snart sova, jag lovar...
But first a little blogg inlägg här..skadar inte...
Märkte nyss att min lilla data fått en möjlig virusattack, men nu håller sköterskan Anna på att ta bort denna hemska smitta, men det går segt vill jag lova, hela systemet är stilla right know, så vi får se hur det går, to be continued.. ;)

Vad har man gjort ikväll då? Hmm det blir ju inte mycket till att göra när man inte har hälsan i behåll, blir mest en massa soffpotatis-fasoner framför spegeln höll jag på att säga, men nej sånna diviga grejer kör inte jag på, menade of course TV:en... :) Pappa och jag suktades av Room Service mästerliga kök makeover för att sedan helt byta program och titta på Top Model, en klassiker för min del, man kan ju inte låta bli att avundas deras stylade hår, färgsprakande sminkningar och design kläder..ni vet, alla tjejers dröm ju.. :) och så den där fjantiga låten i början som alltid får mig att börja skratta: Wanna be on TOP? och Tyra som slänger med huvudet så håret flyger lite varstans, haha, lite VÄL överdrivet kanske..? ;P

image267
Säsongens deltagare

Nu som följer min datas följetong om dess virus kan lunga sig lite, det har botats, puuuh skönt..!

Nu står det stilla i huvudet...var ju en sak jag skulle skriva om ju...
Nen nej verkar som jag blivit dement vid 18 års ålder nu också, bara det som fattas, lär väl hamna i guiness rekord på i sånna fall: Yngsta påträffade kvinnan med allvarlig grad av demens...
Haha OH NOW! Nu kom jag att tänka på min bortgjorda redovisning i 8:an tror jag det var, har säker nämnt det här förut men jag kör på en gång till..Jo jag, Malin och Oscar skulle redovisa om hjärnan och lilla jag skulle självklart vara duktig och prata lite om demens! Hela klassen var helt knäpptyst ochalla riktigt stirrade på nervösa jag när jag precis skulle få ur mig ordet: Demens...Dum som jag är så kommer jag självklart att tänka på ordet Mens, eftersom det liksom FINNS I ordet demens..så vad säger man?? JO: Nu ska jag prata lite om De..........MENS......
Generad över min pinsamma insidens så börjar man fnissa hysteriskt och tappar helt befattningen...Grejen var den att INGEN annan skrattade! Det enda som hördes var Marcus som sa: Skulle det där vara kul? Gaaaahhh men ville bara sjunka genom jorden i det ögonblicket..

Jaja nu har jag delat med mig av en av mina pinsamma stunder, men ni kanske får höra om flera sen, who knowes? Iaf den där historien påminns man om flera gånger när alla min kompisar tar upp den.. :P

Nu ska jag lyssna lite på musik och drömma mig bort...
Imorgon är jag nog tillräckligt stark att jag kan följa med Emma på gympa, vi får se..

Många Godnattkramar till er!♥

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA
de- mens
hahah

2008-02-29 @ 12:48:13
Postat av: Anabanana :D

HA HA HA very funny..! :D

2008-02-29 @ 13:35:43
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0