Sunday

Vart till Täby idag som ni kanske vet, gick prima med shoppingen.. :) Inhandlade ett par jeans, två tröjor och ett halsband, dessutom var det fullt shjå i Täby centrum för Lind bengtzing var där och jazzade, haha snacka om att alla småglin skrek som galningar.. :P
Jusste sen var det en liten unge som, inne på H&M, sa en jätterolig grej till sin mamma.

Dottern på 6 år: Mamma, det här kan vi köpa till Alma! (håller upp ett par spetsstringtrosor och pekar på sin lilla syster i en barnvagn)..
Mamma: Nej, det där är bara för äldre tjejer..

Sött...

image249

Hem en snabbis och sörpla på lite svampsoppa..
Till Loverboy och rida ut en sväng, SÅ mysigt med det vackra vädret och allt, de är stunder man trivs som bäst! :D Bevittnade även en avramling, man kan inte dölja sina fnissningar när man ser en tjej ligga i ett dike och hålla en krampaktigt grepp om tyglarna med ena handen och skälla på den lilla pållen som inte förstår varför matte blev SÅ sur när han själv bara ville busa lite.. :P
I stallet var det full fart med skötartävling och en massa småbarn som skötte så deras favorithästar bara glänste, tihii söta, man kommer ju själv ihäg när man var i den åldern och skötte sin sköthäst sådär överdrivet noga, men det är myys.. :)

Buss sedan till Friskis där man mötte upp en chockad Emma som inte alls märkt att jag smygit in i omklädningsrummet..Körde intensivpass, gaash va jobbigt, ingen av oss var heller så taggad innan så det är tveksamt om vi gav hundra procent.. :P Bokade in oss på två skivstångs pass, ska bli lite spännande.. :P

Buss hem igen, vi har det bra vi här bak i bussen... :P
Fast det var en udda buss denna gång med konstigt mönstrade säten och det luktade alkohol i hela bussen, hade detv art ölparty där eller? :P Men jag kom hem med skinnet i behåll.. :)

Nu ska jag ned och kolla klart på den spännande Wallander filmen..
Imorgon är det skola igen..,Jippiiie!...hmm lät lite fel.. :S

See yaa!
Puss♥

..Nämen gud nu skäms jag, glömde säga att jag idag i stallet även träffade Amanda och Milla, och snälla Milla mockade hos Love! Muchas gracias senorita! :D Det gjorde så jag hann med bussen! :D

Kommentarer
Postat av: Piraten

Girl, you really got me goin'! :)

2008-02-18 @ 01:54:45
Postat av: natta

haha ,exakt den bilden du har i bloggen har jag också haft i min blogg faktiskt , nån gång för länge sen ;D coolt .....

2008-02-18 @ 09:39:21
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

Piraten! Haha den låten rock my world..och GLÖM INTE skattkistan till mig! Du sa att du aldrig sviker mig.. :P Natta, haha jaha va skoj, jag har typ använt mig av den bilden x antal gånger i bloggen, haha värsta standard bilden.. :P

2008-02-18 @ 12:01:00
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0