Time goes by

Godmorgon, hunnit vakna?

266744-251
Från mitt fönster..

Mmm men jag har iaf...igår hann man inte skriva något på kvällen, bara en massa stress, huvudvärk, ryggont, pluggande, och fyyyy....att sista veckan innan sportlovet måste vara så hektiskt...

Liten kortis om igår efter skolan...
Roslagsbana in till centrum, mötte även "fjortisarna" där, hehe.. ;P blev SOM vanligt mobbad för my lovely jacket.. :P
såg okså pappa i bussen som satt och stämplade sig själv i pannan med biljettstämpeln.. :P Min familj är knasig...Rush till Friskis efter da traditionell gangstah hälsning med Emma.. :) hoppas ingen såg våra "tönterier".. xD Gympa medelpass, taggad som fan och det gick BRA! :D Fast jag kunde knappt hålla mig för skratt när en liten tjej som var med inte hade någon taktkänsla alls.. xD Hon hängde inte ens med på stretchen liksom, men jag tycker hon var tapper som försökte.. :)

Hem och bara en massa plugg...två inlämningar + ett prov tills på torsdag/fredag...HUR HINNER MAN!? När man dessutom ska på middag med klassen på onsdag...you tell me.. :O

Anledningen till att jag sitter här och datanördar mig är för att jag snart ska gå och lägga mig igen..ok det där lät konstigt.. :S nee men jag ska sjukanmäla mig på schoolsoft...känner mig inte alls så bra, så vad ska man göra? :O Dessutom är jag SÅ himla stressad att det utvecklats till huvudvärk, not good, jag ska nog köra healing vecka på sportlovet.. :)
Hoppas bara inte att min bror smittar mig even more idag, han hade nämligen 40 graders feber igår, aww man blir lite orolig såhär som trogen tvilling.. :( när han blir dålig blir jag också det, kallas "tvilling-effekten".. :P

Men som sagt, jag blir hemma idag och frisknar till mig..

Pysarna får ha det så bra i klassen!

Puss från "banana"...♥

Kommentarer
Postat av: jessica

puss anna, nu blir du frisk så du kan svulla med klassen imorgon

2008-02-19 @ 18:42:20
Postat av: Anabanana :D

Hihi tack Jessi! ;D klart jag blir frisk tills imorgon, FÅR inte missa att svulla med alla goa pysar i klassen! :)

2008-02-19 @ 20:28:57
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0