Tisdag (så fantasifull är min rubrik idag)

Hej på er!
Idag har det vart en rätt så kaostisk dag för min del, mkt att göra och tänka på.. :) men det har vart rättså lyckat! :D
Efter att jag hade suttit och drömt mig bort på bussen på vägen till skolan började man första lektionen med ett prov, i etologifördjupning om djurens färger och gifter...var väldigt svårt och hur många sidor som helst..SOM VANLIGT satt jag kvar sist av alla och dessutom med 40 minuters övertid, var lite jobbigt men Thomas sa hela tiden: "Nää det är ingen fara, ta den tid du behöver.." men egentligen menade han nog såhär: "Åhh kan du inte SLUTA skriva någongång din jävla unge!" haha man kan ju spekulera..
Kom 40 minuter försent till andra lektionen (pof) men det gjorde ingenting, där babblade endå alla i munnen på varandra då vi skulle sätta upp en affärsplan till ett hunddagis, vad jag fattade det som iaf.. :P Fergie kom med sina "smarta" ideer som vanligt.. ;P

image226
Prov prov och prov...

Idrott, eller det blev inte idrott för min och Sofias del, medan de andra spelade basket gjorde vi prov i hjärt och lungräddning på en docka, fast vi gillade inte att göra mun mot mun metoden med dockan, ingen favorit och läraren suckade djupt åt våra bacill skräcker.. :P men vi fixade det..förutom att jag råkade "strypa" dockan ett antal gånger..läraren: "Men vänta lite, nu stryper du den igen, håll lite längre upp...sädärja!"  Sen var vi ute och gick en promenad och hälsade på de andra gymnasiumena som ligger i samma byggnad, i jakt på en kille till mig tydligen, enligt Sofia iaf: "Nu ska vi leta efter en man åt dig Anna!" why not? ;)

Lunch, smarriga grönsaksbiffar, satt med Sandra H, Alex och Fredrik, trevlliga pyysar! :D Vi skrattade och hade kul, min hjärna är lite lost right know så jag kommer inte ihåg vad det var vi skrattade åt.. :P men antagligen åt något funny.. :)

NK, jobbade med biobränsle och våran klockrena "Thomas-powerpoint" blev klar..men den blev liiite längre än beräknat, för att hålla "Thomas" måttet iaf.. ;) Estetiskt verksamhet som sista ämne, helt onödigt, gjorde ingenting, flummade, mest runt med Fredrik och vi började asgarva åt hans konstiga ljud immititationer, haha.. xD Sen hade vi snackelistund med Malin (läraren) vi ska fotografer oss själva när vi använder olika knasig kroppsspråk, ska bli roligt! ;D Gick en halvtimme tidigare..busigt..anledning: för att hinna till ridningen..

På tunnelbanan satte sig ett par indier vid mig och började snacka med mig på dålig svenska, haha, var till en början charmigt när de ba: "Gammal?, Vad ditt namn är? Fotboll, tycker du är kul? och lite sånna frågor, men när de erbjöd sig att bjuda mig på "ett par bärs" på lördag var det inte lika kul, haha tur som fan att man skulle av precis då, annars hade de väl tagit mig som gisslan eller nått...
Tänkte köpa en frukt innan påstigningen på bussen, men det enda som fanns var ruttna halvbruna bananer, istället fick det bli en sandwish med tomat och basilika smak, gott det med!

Stallet, hoppning med EN (fantasifullt namn I know) men han heter egentligen moonlight så..gick jättebra och det var SÅÅÅ himla kul, ska fixa en ny grupp på lördagar att gå i, så man hinner till ridningen varje vecka, hoppas det löser sig..! :D Sen träffade man ju även ridvänninan Milla, lika rolig som alltid! xP Haa vi började asgarva åt en kille som sålde sina ridlektioner och hade på annaonsen även satt in en bild på sig själv, haha gash that was funny..! Ofta man gör det liksom.. ;P
Direkt från ridning till medelgympa pass på Friskis, gick bra men right know är jag död...gissa vem som kommer ha träningsvärk imorgon!? :O undrar om jag kommer kunna gå överhuvudtaget? :P

image225
Pållen som jag red.. (dålig bild men anyway) Han är iaf VÄRLDENS snällaste..

Nu ska jag ta det lungt med söta familjen innan jag går och lägger mig..

Ha det bäst!
Puss
♥   

Kommentarer
Postat av: malin

haha jag ska mobba dig för träningsverk imorn ;)

2008-02-12 @ 22:14:55
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Mr. President

You got a smile that seems to be reminding me of childhood memories, where everything was as fresh as the bright blue sky.
Now and then when I see your face
you take me away to that special place and if I stare too long I'd probably break down and cry..

2008-02-12 @ 23:09:54
Postat av: Anabanana :D

Haha tack Malin det värmer.. ;D Oh no hoppas jag INTE har träningsvärk, man orkar inte att bli mobbad av dig alltsåå.. :P
Mr.President, that was to sad.. :(

2008-02-12 @ 23:25:10
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Milla

Hej du käre ridbuddy :) !
Jag har tagit det tragisk beslutet att jag tror jag förblir kvar i tisdagsgruppen

2008-02-14 @ 21:34:38
URL: http://mill-aa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0