Tjejmiddagen

HejHopp!
Ja, igår hade man en mysig tjejmiddag at my place..! :D
Blev riktigt lyckat!
Efter skolan mötte jag upp mamma och Anna vid station där vi med full färd tog oss till mataffären willys, där handlade vi det som behövdes inför kvällen, fast Anna och jag märkte snabbt att vårat lokalsinne inte var i klass med min mammas som hjälpte till och for runt bland hyllorna.. :P Men TACK för hjälpen!

Väl hemma hos mig blev det lite stressigt med maten, drinkar, mat, efterätt och ja, det var en hel del vill säga...det blev inte bättre av att mina små kissemissar skulle stå nednför benen på oss och tigga alla möjliga ingredienser..hihi..Vi klockan 19.00 kom redan de första gästerna, som sedan blev kallade fö VIP-guest effersom de fick betjäning och grejer (jag servade dem med efterätt i soffan för de inte orkade pallra sih hela vägen till köket) :P, hehe men det var iaf Jennie man och Jannesson.. :) Haha och när vi bad Emma hjälpa till med att skiva limen: "Emma skulle du kunna skiva lite lime til drinkarna!?" Emma: "Jennie, SKIVA LIME!" haha de är sköna pysar.. :P

Sen ramlade alla in, vi blev åtta stycken i vår lilla  tappra skala: Jag, Anna, Emma, Emma, Jennie och Sandra, Hanna och Therese som mest var Annas "homies" men de var riktigt trevliga, sen Therese är min gamla bardomskompis som jag inte träffat på vd blir det...fem år tror jag, det var så himla kul att träffa henne igen! :)
Vi satt och åt och pratade, Anna och jag gjorde dock en miss och glömde sätta på musiken men "Let' dance" musiken fick spela i bakgrunden.. ;) Sen terrade vi Hille via sms bara för han valde att spela RISK med sina polare än att komma på middag hos mig.. :P men det är lungan, saker är till för att förlåta.. :P men det blir svårt att smälta.. :P

Kvällen meny:

- En läskande Välkomstdrink med smak av tranbär, passionsfrukt och svart vinbär sen lite jordnötter som snacks
- Tacobuffe, en klassiker
- Efterätt, kesella vanilj grädde med kiwi, krossade havreflarna och blåbär.. 

Tacon blev mumsig, alla satt och småfnissade lite åt Flodby som åt sista av alla och knapprade intensivt på nachos chipsen..hehe..så idag blir det förmodligen taco-rester! :D
Efträtten blev också a real succe..! :D  
Satt och snackade med tända ljus och myys tills klockan 00-00.30 då alla började gå hemåt, kan bero på att jag skrämt iväg dem genom att säga att mina föräldrar skulle komma hem då (de hade vart hos Ante), om ni nudrar vart min kära bror var, så var han instängd i sitt rum hela kvällen...neråå han var hos en friend i "maggan".. :P

Sen fick jag lite söta rosor av Emma och en litn presentpåse av Therese.. :)
TACK FÖR EN LYCKAD KVÄLL!

Jag stannade uppe till klockan 2.00 och diskade och plockade undan lite, samt försökte få bort jordgubbsfläckar på bänken, vi missade nämligen att ha ned de frysta jordgubbarna i drinkarna så det stod och tinade sig på bänken i kartongen, haha.. :O:P 

266744-232
Allt klart!
266744-238
Sandra och Anna..
266744-237
Mys i soffan, Emma, Melvin och Anna
266744-236
Tha gangtaahs, Jennie och Emma..
266744-235
Hanna och Therese
266744-234
Emmorna.. :)
266744-233
Emma! :D
266744-231
Alla, förutom Anna som tar kort och jag som knappt syns.. :P

FLER BILDER IS COMING!


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Det var verkligen trevligt igår! Det måste jag säga:D maten var verkligen en klassiker!
Hoppas de gick bra att plocka undan och att emma kom hem i tid ;)
Du får ha de så bra å tack för igår så ses vi :D
Pussåkram från annapanna

2008-02-16 @ 16:37:50
Postat av: Anabanana :D

Ja visst var det! :D Jorå det gick jättebra att plocka undan allt, hehe men den där envisa jordgubbsfläcken ville inte direkt gå bort från bänken.. ;P men det löser sig! :D Emma ja hon kom hem i tid, fast det tog ett tag innan hon vågade sig ut i mörkret.. ;P TACK själv för igår, wonderbart verkligen! Ha det BÄST ses vi! Pussiluss

2008-02-16 @ 17:30:38
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Erika ! :D

Vad mysigt det ser ut :D

2008-02-16 @ 18:52:48
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Mmm det var lite myys.. :)

2008-02-16 @ 19:21:10
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0