Torsdag

Hello..
Har egentligen inte så stor lust att blogga right know, men jag kände endå suget, fan det här är värre än rökberoende tror jag.. ? :P
Stråååååålande solsken idag, yeees, men skenet bedrar tydligen ibland, jag tog på mig min tunnaste jacka, skippade halsduken och kastade mig ut...freeeeeeez...jag blev helt chockad över de iskalla vindarna som helt från ingenstans svepte in..lite av en besvikelse.. :S men det går ju inte att neka att det var vacker ute med lanskapet som badade i solsken..

Vart och storhandlat med papi idag, snacka om att vi är gamla veteraner inne på Willys, det går undan mellan hyllorna vill jag lova! ;) Fast vi blev tvugna till att kompletera några varor inne på Kvantum, gissa vad pappa INTE kunde hålla händer borta ifrån? FIKA! Haha gaash han måste få hjälp med sitt fika-beroende, denna gång blev det ett par mustiga mazariner. Jag tror jag avstår dagens fika iaf, om jag inte vill se ut som en smällbulle när skolan börjar så.. :P  men han är lite rolig min pappa..

image269
Lite av sånt här blir det väl ikväll då..

Provade att vara med på ett gympa medelpass idag med Emma, Loppis och Elin, gick faktiskt oväntat bra! :D så jag blev lite glad! :D
Innan var jag och Emma inne en sväng på smörkransen för att prata lite om livet och allt som hör till. TACK för att du finns Emma, kändes så bra att få prata med dig! :)<3 

Buss hem efter gympan, var lite jobbigt, ensamt liksom..fast jag är en bus-lover så det funkar alltid! :P
Pappa har gjort en kycklingpaj idag på spanskt vis, den vart JÄTTEGOD! :D Jag är SÅ stolt över min pappa.. :') att han hade sådana mästerliga kockkunskaper kunde jag aldrig tänka mig, men ser man på! ;D

Ikväll blir det Beck - Lockpojken, som vi ska se.! Ni vet vi har fastnat för Aftonbladets erbjudande..typical us.. ;)

image268

Ni får ha det så bra!
Puss på er♥

Men jag saknar dig, bara du som fattas här...♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha, ja har också köpt beck ;)

2008-02-29 @ 12:49:57
Postat av: Anabanana :D

Haha yeah ett MÅSTE när ett sådant lyyysande erbjudande finns..! Beck is always on my mind.. :P

2008-02-29 @ 13:40:37
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0