Webbsidan kunde inte visas..

Gaahh orkar inte...Fan jusste jag skulle ju kolla TV-tablån, wait a minute.. ;) I'm BACK! Fan bara skit på Tv idag, men hallå?! Vad hände med lill-lördag statuset liksom? :( Idag känns det som om jag har en massa att berätta men vi tar det väldigt kort, i punktvis actually.. :

- Råkade komma med en senare buss än väntat och VAD kan det bero på? Gissa...
- Såg bagare göra semlor när bussen yrde förbi Mörby centrums bageri, dregglade på sätet..
- Sprang ikapp Sofia vid Liljeholmen, vi kom 5 minuter försent till engelskan och det nationella provet, höll på att irra bort oss också.. :P
- Skrev nationella, gick braa, easy som en plätt! :D Fast att jag inte visste skillnaden på monarki och republik var en annan pinsam del..Alex gav ifrån sig störande ljud med pennan..äsch det var lungan.. :)
- Elevstöd, jag och Alex tittade på flygisbiljettisar.. :D sen skrev vi upp oss försent på närvarolistan och Alex ljög, läraren: Blev ni klara med det ni skulle?? Alex: JAA SJÄLVKLART! höll på att avslöja genom att garva men jag lyckades kväva skrattet.. :)

- Lunchis, tacolåda, mumsade tillsammans med Alex, Jenny, Mona, Anneli och Sofia.. :) Alex den skiten överkryddade min mat med stark tacosås: Kan du hälla upp lite åt mig? *SPLASH* en hel överfull skopa med sås läggs på min tallrik.. xP
- Körde lite "stereotypa" beteenden på rasten genom att "ranta-runt-i-skolan" :)
- Jag å Alex var till Lill-Lill (SYO:n) pratade om Sydafrika, hon var inte till någon vidare hjälp, haha jorå men hon sa väldigt mkt: "Jaa, ahaaa, okeej.." så vi fick sköta snacket helt och hållet...nästan...
- Projektarbete, vi kom långt.. ;)
- Ingen etologi...Little Tomas Tomato var inte i skolan...
- Hade inget å göra, skulle möta mamma i stan klockan 15.30...satt och hade sällis av Alex som väntade på Fredrik , de skulle gymma och pumpa lite muskler.. :P Vi snackade om hans och min brors speciella, vad ska man kalla det? Psykfall! så var det.. :) så är det tydligen att vara syskon till tvillingsyrror.. :P sen blev vi som vanligt "förföljda" av Ebbelito.. :P

- Mötte mamma i stan, vi gick runt i ALLA möjliga klädesbutiker för att shoppa lite, mamma köpte lite korv för hon var hungrig och jag köpte mig en läskande smoothie.. :D Men hittade vi några kläder? Nee, fanns ingenting jag ville ha, lite trist, får pröva lyckan någon annan gång eller make my own clothes.. ;)
- Vi höll på att avlida av utmattning när vi handlade mat på Åhlens city, dessutom hittade vi inte där, irrade runt som två förlorade backpackers, innan vi hittade det vi sökte.. :P Jag var irriterad för mitt hår var ständigt elektriskt..haha usch finns det nå värre? ;)

- Åkte hem med bussen som gick 19.32 från Danderyd..
- Hjälptes åt att bära matkassen på vägen hem, typ 30 meter var, TEAM WORK! :D
- Åt med hela familjen, mumsig pastasallad.. :)
- Mötte Emma tha man halvvägs hemifrån, gav henne lite pengar, vi kände oss som värsta "drug-dealers" när vi räknade pengar på öppen gata, haha, sen fick hon sin Winnerbäcks biljett, snacka lite skit å gjorde våran "typically" hälsning..:)
- One more thing, jag förlorade mot Hille på att lösa en sådan där kub, har glömt bort namnet...men ärligt jag HAR ingen sådan, fast det vill inte den lurken tro på: "Gör en egen då!" haha hell no! :P men jag tror inte på honom anyway så.. måste se det med blotta ögat to belive in it.. :P

image204
Ska min dröm slå in..?

Pusshej ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0