What's love?

Ja, idag är det då Alla Hjärtans Dag, men vad är egentligen kärlek? Jag säger som Björn Gustavsson:

Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
När du fnissar som en liten flicka
När man känner nått man can't deny
When the eagles fly
Over mountain high

När all oro är som bortblåst och försvunnen
När Simba återvänder i Lejonkungen
När man bara drar en replik för att slippa krångla
Min pappa är rik, vill du hångla?

Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut
Det hör egentligen inte hit att höra
Det är bara en grej man kan göra

När jag dansat med Frans 
En sommarnatt lång
Och vi satt på en parkbänk, jag var kär och han drack rom
När Frans sa att jag var den vackraste som finns, såg in mina ögon och kräktes på mina jeans

Våga styr som en kapten
Våga falla som ett löv
Våga chansa och se hur det går
Vad är fegt?
Vad är mod?
What is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me no more..

image229
Söta..!

Nu har ni svaret vänner..!
Så klockrent..! xD

Ha en bra kväll..!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0