2 timmar och 10 minuter kvar! :D

Hallå...!
Sitter här och lyssnar på underbara Lasse! :')
"Han vill aldrig vara ensam och aldrig vara den som missar en buss
till ett underbart liv" ......
Idag har jag faktiskt hänkat med päronen till Arninge centrum för att bla. inhandla lite kläder till Cameron som fyller år på onsdag.. :) Efter mkt vel fram och tillbaka mellan Lindex och H&M blev det en tröja samt ett par fräsiga jeans! :D han kommer bli en riktig cooling, yeah..Träffade även på pappas "chaffis-polare" Per med fru och deras lilla söta dotter Klara, trevligt..! :) De erbjöd sig att vi skulle följa med dem och fika men vi dissade förslaget, med en smidig kommentar från mamma: "Hehe nej det kommer rubba hela vårat schema!" men de tog inte illa upp, nej nej.. ;) Jag fick lite luxury hårinpackning från Gliss (som jag nu har provat, funkar nog jättebra, nytt hår på en dusch!) samt en skiva med 60-tals hits, nu ska jag dansa loss på golvet därhemma..! ;D Fast pappa var minst lika sugen på den skivan: "GUD va bra låtar, kolla den här...och dem...ÅH jättebra!" 
Handlade på Willys, fick med mig extra-tuggummi i bagaget! :D en sorglig blick funkar alltid! ;)

image149
Min hårinpacking..

Ikväll har vi ätit värsta hälso-måltiden, var någon smarrig sallad med quonico (eller vad det hette) örter, hur gott som helst, vi alla satt som förstummade vid matbordet.. :) Bror och jag har också tjaffsat om vad vi ska ha för tårta imorgon, han vill ha prinsess tårta och jag vill självklart som ni kanske vet ha en pannkakstårta.. :P Vi är tvillingar men tycker ALLTID, då menar jag verkligen ALLTID olika, ska det vara så? :P men jag är ju 14 minuter yngre så jag borde få välja..huuuh? ;P

Nu ska jag ned och se på filmen "Offside" tillsammans med mi mama..JONAS KARLSSON är ju med! :D 
Imorgon kommer en massa gulliga pysar och firar mig.. :) Jaaaaooo! <3

image150
Filmen Offside som ska ses right know.. :)

Ha en braig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0