Böna

Helo my lovely homies..!

Så var det Måndag idag igen..inga juuubel direkt.. :S men vi kör på...
Som sagt det var upp klockan 5 som gällde, inga "men" här inte, sov inte särskilt bra inatt vaknade stup i kvart och var tvungen att gå på toa VARJE gång efter "uppvaket"... :S hmm inte speciellt kul när man var tvungen att vandra ned för den knarrande trappan klockan 3 på morgonen och väcka hela familjen, men vad jag man vid nödfall? :P Dessutom fick jag mess av Alex klockan 00.15 som undrade när HAN började?! Haha what liksom? :P tihii men det är lungt, mest skoj var det..Fast det var mindre kul när jag låg i sängen och precis var nära att somna som man plötsligt ryckte till pga av den hemska sms signalen.. :P

På bussen till skolan trodde jag att min sista stund var kommen då bussen innan en hållplats slant till så kraftigt att en tant framför mig var tvungen att hålla i sig för att inte glida ur sätet..läskigt värre..
Skolan har vart seg idag men aja jag har kämpat the whole way thruu.. :)
Första ämnet var sällskapsdjur där vi läste varandras faktablad, jag Rose och Anneli (som jag träffa första gången idag efter lovet, kul!) var inte så värst positiva, men vi hittade some good things i texten iaf! :D Håltimme innan lunch, sög verkligen, men man hade trevligt sällskap av Jenny, Mona, Rose och Anneli, vi hade lite "killsnack - hur man dumpar en kille" haha sött.. ;)

Dagens lunch fick bli vegetarisk, nudlar och grönsaker med yoghurtsås, gott men OJOJOJ va det brände i munnen efter de starka kryddorna, kändes seriöst som om hela munnen skulle fatta eld, men med 15 glas vatten och bedövande knäckebröd funkade det priima..! :D
Jag och Jenny hänkade med Anneli till bankomaten, sen in på konsum för att suktas av allt gott: "Åhh kolla den där chokladen, ååå SÅNT godis!!" men erhmm, ni vet mitt nyårslöfte va? :P

Sen innan vi började djurhållning i park kom även Alex till skolan! :D Rooligt att träffa den pysen igen! :P Vi var inte särskilt seriösa på lektionen då vi snacka om lovet och om världens högsta byggnader, intressant I know.. :P Sen gick vi på det traditionella elevrådet, UTAN fika!! What tha ....! :P vi var inte så aktiva med att prata, men på att skratta, sånt kan vi! :P Pratade om lite allt möjligt bla. TÖLT-veckan, kommande aktiviteter och sen ska vi i elevrådet tydligen ha elevråds-kickoff på möjligtvis laserdon, KUL! :P

Jenny och jag tvingade oss själva att åka roslagsbanan hem, såg en massa old homies..! :) Trevlig syn..
Vi busa på för fullt på tåget och skrattade som små tokar.. :P
Innan jag åkte hem mötte man upp mamma i centrum, var inne på kvantum, apoteket, Willys och gjorde våra inköp, mys love to shop with my mami! :) Träffade även Emma och Jennie som nördade sig genom att springa runt i centrum som små fjortisar och suga på klubbor, HAHA! xD såg kul ut tjejor!

Ikväll har Emma vart över en sväng too give me some money, sen har vi självklart lyssnat på min bror som nynnat i rummet bredvid samt snackat en MASSA om resan till Rhodos, GRYYYMT ska det bli! :D
Nu ska jag ner och se på idrottsgalan..mitt ögongodis Zlatan är där! ;)<3

(Jusste höll på att glömma mitt och Annelis asgarv idag om "tanken om en EXTREMT stor navel" där piercingen försvann in i alla veck och motorsågen som krävs för att såga av navelsträngen, haha xD)

Pussiluss..

266744-101
Vår supergoda middag ikväll, romansallad, ruccola, rosini (typ blandning av ris och pasta), rökt makrill, nötter, dill, citrondressing och vitlöks baugett you named it! :D vill ni har receptet? i sånna fall tell me.. :P

266744-102
Inköpte fel lypsyl på apoteket idag, inte visste jag att detta var vitt fjortis-läpp-balsam, god damn it... :P
Aja det är bara att bita ihop.. :P


 

Kommentarer
Postat av: emma

haha vadå fjortis:P klubba e gott ;D

2008-01-16 @ 13:57:30
Postat av: Anabanana :D

Haha med Emma dölj inte din sanna identitet nu, säg som det är: fjortispower!? moha.. ;D

2008-01-16 @ 17:04:25
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: emma

haha yepp, you discovered me!
power to the fjortis !:D

2008-01-16 @ 19:18:58
Postat av: Anabanana :D

Haha yeah istället för: "Keep it ganstah" kör vi nu på: "Keep it fjortis!" mmm I like.. ;P

2008-01-16 @ 23:15:22
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0