Buselibus

Godmorgon..!

Ganska skönt, fick nyss ett mess från Loves ägare som sa att hon kunde ta hand om honom idag..anledningen till att det är positivt är att jag då i lugn och ro kan göra klart anläggnings arbetet jag har tills imorgon, the moment of truth..det kommer typ avgöra vad betyget blir i kursen, så nu jäklar..! :D

Åhh jag kommer inte ihåg vad jag drömde inatt, lite trist för jag gillar att berätta mina knasiga drömmar för er! ;) men jag har ett hum om att det var något om att jag virrat bort mig i en massa mörka gränder, kanske var det i Rhodos stad OCH kanske var det en sanndröm! :O hoppas verkligen inte det sker i sommar..tjejerna får hålla koll på mig.. :)
Och vad hände med stormen? Idag har det wonderbart väder med, klarblå himmel, vindstilla och lite småkyligt, perfaa för en promenix! :D 

Måste btw berätta att jag såg filmen "The Departed" igår som min lilla bror hade fixat. Den var riktigt bra men också väldigt oväntad! Jag kan rekommendera att se den, grymma skådisar var också med Leo, Matt Damon (som pappa btw inte såg skillnad på, så man var tvungen att sitta och förklara deras kännetecken stup i kvarten) och sen Jack Nicholason, jag har gillat honom enda sen han var med i "The Shining" och tittar fram genom en dörr med en yxa: "Heeeeere comes Joooooohnnnnnny!" ni kan ju gissa hur många gånger jag har använt den meningen..? :P
Och ni skulle bara se hur stolt min brorsa var över filmen: "Vad tyckte du? Visst är den BRA!? Men ANNA kolla nu'rå, du kan ju inte ligga ner i soffan! Ska jag trycka på paus så du inte missar!? Men du FÅR INTE missa det här, KOLLA nu?!" haha..

266744-112

Näj näj, nu måste jag börja jobbba a bit, men vi hörs säkert under dagen..! :D

Shoooo...

OCH IDAG ÄR DET BARA EN VECKA KVAR TILL JAG FYLLER 18 ÅR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0